کد خبر: 138263 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 28 آبان 1399 - 07:33
فال روزانه ۹۹/۰۸/۲۸

اتحادخبر: همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۲۸

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول زندگی‌تان از اطرافیان و آشنایان پنهان شده‌اید و علاقه‌ای به حضور در جمع نداشته‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و به انسانی اجتماعی و خون‌گرم تبدیل شوید. در دی ماه امسال پول گزاف، یا هدیه‌ای گران‌بها به دست شما می‌رسد، این موقعیت را مغتنم بدانید و حسابی خوش بگذرانید. بهمن سال جاری میان شما و یکی از دوستان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود و اعتماد خود را به این فرد از دست می‌دهید. این شرایط در درازمدت به نفع شما خواهد بود و مطمئن باشید نبود این فرد را در زندگی خود حس نخواهید کرد. فروردین سالی که از راه می‌رسد زمان شادی و تفریح شما است و در این ماه با فرصت‌های زیادی برای خوش‌گذرانی در کنار اعضای خانواده روبرو خواهید شد. در ماه مرداد شرایطی برای حضور در جمع مهیا می‌شود. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. رویکردی که به زندگی دارید را در سال تولدتان تغییر دهید و این سال را به سالی سرشار از خاطره‌های خوش تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

گرفتار بیماری مزمنی هستید، اما این بیماری بهبود پیدا می‌کند. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. عادت ناپسندی دارید و برای ترک این عادت از همسر یا عشق‌زندگی تان کمک بگیرید. کار‌ها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. انسان هنرمندی هستید، اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آن‌ها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آن‌ها محکم کنید. حتی برای لحظه‌ای طاقت دوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ندارید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آن‌ها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کار‌های زیادی برای شما پیش می‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آن‌ها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آن‌ها خواهید گذراند. یکی از آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

احتمال دارد که امروز اختلاف نظر‌های کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. انسان صادق و راست‌گویی هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از راست‌گویی و صداقت ضرر نکرده است. کار‌های امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به کمک دوستان و اطرافیان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد، از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. انسان صادق و راست‌گویی هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از راست‌گویی و صداقت ضرر نکرده است. زندگی را جدی بگیرید و اجازه ندهید کار‌های عقب افتاده روی هم تلنبار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

پولی به دست‌تان می‌رسد، اما بهتر است قسمتی از آن را برای کار‌های خیریه کنار بگذارید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. خلاقیت‌های خود را دست‌کم نگیرید و کار نوآورانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کار‌های روزانه را به پایان خواهید برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. محبت میان خود و عشق‌زندگی‌تان را تقویت کنید و بیشتر به فکر گرم‌کردن کانون خانواده باشید. قصد انجام کار‌های مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کار‌های خیر است و با انجام این کار‌ها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کار‌های مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. به پند و اندرز بزرگ‌تر‌های فامیل گوش فرا دهید. دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی تان را بدانید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیماری مزمن و قدیمی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بردارید. کار‌هایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی شما خاتمه می‌یابد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. امروز کار‌ها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. کار‌ها در محل‌کار یا منزل بر وفق مرادتان پیش می‌رود. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. کار‌های عقب‌مانده را انجام دهید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را با این رفتار دلخور کنید. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطر‌های این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده‌شده‌اید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138263