امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 آبان 1399 - 07:36
اتحادخبر: همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۲۶

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان از اطرافیان و آشنایان دوری گزیده‌اید، اما این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی و انزوا به دنبال ندارد. در نتیجه در سال تولدتان ارتباط بیشتری با اطرافیان پیدا کنید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. آشنایان در ماه آذر امسال توجه بیشتری به شما نشان خواهند داد، این وضعیت را به فال نیک بدانید و توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دی و بهمن امسال به لحاظ مالی بهترین ماه‌های سال تولد شما است و در این ماه‌ها اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اسفند امسال زمان استراحت شما است و در این ماه فرصت‌های زیادی برای تفریح و گردش پیدا می‌کنید. این موقعیت را مغتنم بدانید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و خوشی در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. در فروردین و اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد با تصمیم‌های مهمی روبرو می‌شوید، در این تصمیم‌گیری‌ها شک به دل خود راه ندهید و زندگی را با جسارت در پیش بگیرید. در مرداد سال آینده بیشتر از همیشه به فکر دخل‌و‌خرج‌تان باشید، چرا که اگر در این ماه چشم چپ کنید، حساب خرج‌های زندگی را از دست می‌دهید. مهر ماه سالی که از راه می‌رسد زمان عاشقی شما است و جام وجودتان در این ماه از عشق لبریز می‌شود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و پشتکار به پایان برسانید و این سال را به سالی سرشار از لحظه‌های خاطره‌انگیز تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فشار‌های کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید، قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاری‌تان را کاهش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار شما لذت می‌برند. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سودسرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید. انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید. کار مهمی که آغاز کرده‌اید را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. زندگی عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه هوای سلامتی‌تان را داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد و از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کار‌های خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بی‌پاسخ نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. غصه‌ای که به جان شما نشسته، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از بین می‌رود. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. قدر پول و سرمایه خود را بدانید و ولخرجی نکنید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آن‌ها لذت می‌برید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. کار‌های امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌تان برسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار اعضای خانواده حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و بیشتر از همیشه هوای‌تان را دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

با شرکت در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید، اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. کار ناپسندی انجام داده‌اید و اعضای خانواده امروز متوجه این کار می‌شوند و شما را به باد سرزنش می‌گیرند. انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کار‌ها را به پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید، به آرامش می‌رسند. امروز روز عاشقی شما است و با دلبری خوش چشم‌و‌ابرو آشنا خواهید شد. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوستان و آشنایان زمینه آشنایی شما با فرد مهم و سرشناسی را فراهم می‌کنند. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز کرده‌اید و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با تدبیر پشت‌سر بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌قدوبالا روشن خواهد شد. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. مدتی است که احساس می‌کنید کار‌ها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کار‌ها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کار‌های روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج و دخل از دست‌تان خارج می‌شود. کار‌ها را جدی نمی‌گیرید و در انجام کار‌های مهم سهل‌انگاری می‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار دست‌تان بدهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از دنده چپ بلند شده و اصلا حوصله شما را ندارد. با انجام کار‌های غیرضروری و پیش‌پاافتاده زندگی خود را هدر ندهید و کار‌های مهم را در اولویت قرار دهید. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...