کد خبر: 138132 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 آبان 1399 - 12:51
۱۰۰ فقره درب منهول شبکه آب و فاضلاب دشتستان سرقت شد

اتحادخبر: مدیر آب و فاضلاب دشتستان گفت: در سال جاری ۱۰۰ فقره دریچه درب منهول شبکه آب و فاضلاب در این شهرستان سرقت شده که عمده آن مربوط به مرکز شهرستان است. حسین رمضانی روز یکشنبه در گفتگو با اتحادخبر اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از ۱۰۰ فقره درب منهول مربوط به شبکه آب و فاضلاب در نقاط مختلف شهر به سرقت رفته که اکثرا چدنی و...

اتحادخبر – مهشید شهنه مطلق: مدیر آب و فاضلاب دشتستان گفت: در سال جاری ۱۰۰ فقره دریچه درب منهول شبکه آب و فاضلاب در این شهرستان سرقت شده که عمده آن مربوط به مرکز شهرستان است.

حسین رمضانی روز یکشنبه در گفتگو با اتحادخبر اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از ۱۰۰ فقره درب منهول مربوط به شبکه آب و فاضلاب در نقاط مختلف شهر به سرقت رفته که اکثرا چدنی و آهنی بوده است.



وی افزود: هرچند دریچه‌های حوضچه‌های آب و منهول‌های فاضلاب مجددا توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان جایگزین می شود ولی دوباره مورد سرقت قرار می‌گیرد.

رمضانی ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده جابجایی دریچه های آب و فاضلاب، مراتب را با شماره ۱۲۲ به مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب یا ۱۱۰ گزارش کنند.

مدیر آب و فاضلاب دشتستان با اشاره به اینکه قیمت خوب چدن و آهن عامل سرقت درب های منهول می شود بیان کرد: جدیدا درب‌های بتی پیش ساخته جهت جلوگیری از سرقت، جایگزین درب‌های چدنی و آهنی می‌کنیم تا کمتر شاهد این سرقت‌ها در سطح شهرستان باشیم.

رمضانی تصریح کرد: متاسفانه سرقت این دریچه‌ها خسارت مالی زیادی به زیرساخت‌های شهری وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این اداره در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به نصب دریچه جایگزین اقدام می کند افزود: موضوع مهم‌تر از خسارت های مالی، خسارت‌های احتمالی است که متوجه عابران می‌شود.

رمضانی گفت: سقوط عابران پیاده، سقوط موتور سواران و دوچرخه سواران به داخل حوضچه‌ها از پیامدهای سرقت درب دریچه ها است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/138132