امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 24 آبان 1399 - 07:38

اتحادخبر: همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۲۴

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید به لحاظ کاری به دستاورد چشمگیری خواهید رسید و اوضاع زندگی‌تان دگرگون می‌شود. در کنار تغییرات مهم در وضعیت کاری شما، اتفاقات فرخنده‌ای نیز در محل‌زندگی‌تان می‌افتد و به همراه اعضای خانواده روی خوش زندگی را خواهید دید. در ماه آذر امسال اطرافیان به زحمت‌هایی که کشیده‌اید پی خواهند برد و به شما ثابت می‌کنند که قدر تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. دی ماه امسال به لحاظ مالی ماه بسیار پر اهمیتی برای شما است و با موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید. دوستان و آشنایان در بهمن سالی که آن را سپری می‌کنید لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شوند و حمایت همه‌جانبه اطرافیان و اعضای فامیل را دریافت خواهید کرد. اتفاق فرخنده‌ای در فروردین ماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد و در این ماه بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید خوشحال خواهید شد. مرداد و شهریور سالی که از راه می‌رسد زمان موفقیت شما است و در این ماه‌ها پیشرفت‌های زیادی را در محل کار و زندگی شاهد خواهید بود سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را غنیمت بدانید و این سال را به گونه‌ای ادامه دهید تا به یکی از بهترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. یکی از ریش‌سفید‌های فامیل امروز پیشنهادی که به نفع‌تان است را با شما درمیان خواهد گذاشت. از علاقه خود به کسب علم و دانش، نهایت استفاده را ببرید. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. کار‌های امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. یکی از آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده می‌کند. بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید چرا که احتمال دارد سند یا چیز مهمی را فراموش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. کار‌های زیادی دارید، اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته را کف دستش بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعضای خانواده همیشه پشتیبان و حامی شما در کار‌ها بوده‌اند و اجازه نداده‌اند تا زحمت‌های‌تان به باد برود، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و شما نیز لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به اهل منزل ثابت کنید که در لحظات دشوار و سخت، همیشه در کنارشان هستید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت خواهد شد. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان خواهش کنید که انتظاراتش را کاهش دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. وقت خود را با فکر به چیز‌های پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. قرار است فرصتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی باشید، اما حواس‌تان باشد چرا که احتمال دارد ولخرجی کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. پندواندرز‌های اطرافیان را آویزه گوش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آن‌ها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد. رویاپردازی را کنار بگذارید وبه جای فکر به خیال و رویا، واقعیت‌های زندگی را در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که زندگی با کسی تعارف ندارد و از همین امروز فکری به حال آینده بردارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از دوستان برای بهبود سلامتی‌تان به شما کمک خواهد کرد. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. کار‌های زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کار‌ها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و لحظه‌هایی عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کار‌های روزانه را به پایان خواهید برد. امروز ایده جالبی به ذهن‌تان خطور می‌کند، این ایده را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که انجام آن مسیر موفقیت را برای شما هموار خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با فرد مهم و سرشناسی ملاقات خواهید کرد، در این دیدار بر اعصاب خود مسلط باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. روی خوش زندگی را امروز خواهید دید و اوضاع بروفق مرادتان پیش می‌رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. به پند و اندرز بزرگ‌تر‌های فامیل گوش فرا دهید. روز خوبی را در پیش دارید و کار‌ها راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید انجام خواهد شد. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. تاکنون کسی قدردان زحمت‌های شما نبوده، اما امروز ورق بر می‌گردد و اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. همسر یا عشق‌زندگی تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظر‌های خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. در شادی و خوشحالی همسر یا عشق‌زندگی‌تان سهیم شوید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تلاش‌های یکی از اعضای خانواده امروز به بار می‌نشیند و به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا می‌کند. آینده مالی خود را با پس‌انداز و صرفه‌جویی تضمین نمایید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آن‌ها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آن‌ها را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آن‌ها باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 17 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 22 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...