امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 آبان 1399 - 07:35

اتحادخبر: همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۲۱

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز می‌شود را با برنامه‌های دقیق و منظم در پیش بگیرید و در این سال لحظه‌ای از شکار فرصت‌ها غافل نشوید. برای رسیدن به موفقیت جسارت بیشتری به‌خرج دهید و به خاطر داشته باشید که پول و ثروت پشت ترس و هراس مخفی شده است. در ماه دی امسال موقعیتی برای افزایش درآمد پیش‌روی شما قرار می‌گیرید، از این موقعیت به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد. اسفند امسال شرایطی مهیا می‌شود تا به یکی از رویا‌های دیرینه‌تان جامه عمل بپوشانید. فروردین سال آینده زمان موفقیت شما است و در این ماه به دستاوردی چشمگیر خواهید رسید. تیر و مرداد سالی که از راه می‌رسد زمان بودن شما در کنار اعضای خانواده و دوستان است و در این ماه‌ها با فرصت‌های زیادی برای خوش‌گذرانی و تفریح روبرو می‌شوید. در ماه مهر سال تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، این تصمیم را سرسری نگیرید و جوانب کار را با دقت تمام بررسی نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید یکی از بهترین سال‌های زندگی‌تان خواهد بود به شرط اینکه در این سال لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش نکشید و همیشه به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کار‌ها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کار‌ها داشته باشید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آن‌ها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کار‌های زیادی برای شما پیش می‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آن‌ها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آن‌ها خواهید گذراند. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. روحیه پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. عجله را کنار بگذارید و کار‌ها را با وسواس بیشتری انجام دهید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کار‌های روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. معامله‌ای سودآور انتظار شما را می‌کشد. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن شما زنده خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جا‌های باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. از علاقه خود به کسب علم و دانش، نهایت استفاده را ببرید. احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

خبر شاد و مسرت‌بخشی به دست‌تان می‌رسد. معامله‌ای سودآور انتظار شما را می‌کشد. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند، اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکر‌های نگران‌کننده‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید. اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد، در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به رغم اینکه کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. از طرف یکی از بزرگ‌تر‌های فامیل پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید و در این مراسم با افراد سرشناسی ملاقات می‌کنید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. تلاش‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نادیده نگیرید. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. حضور بیشتری در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه داشته باشید. امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کار‌های روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روز‌های زندگی شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. از کار‌های خلاف و ناپسند دوری کنید. ثبات نظر ندارید و هر لحظه نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، با این روحیه اطرافیان حسابی از شما ناراحت شده‌اند. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان خواهش کنید که انتظاراتش را کاهش دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. همفکری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات با وی مشورت کنید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. به فراگیری علم و دانش ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کار‌های خلاقانه مشغول شوید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آن‌ها لذت می‌برید. امروز از جانب فامیل همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۴ [حدود 16 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...