کد خبر: 137868 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 20 آبان 1399 - 12:12
با حضور معاون وزیر نیرو انجام شد
افتتاح پروژه‌های برقی در فارس و بوشهر

اتحادخبر:  در ادامه پویش الف-ب-ایران، با حضور معاون وزیر نیرو و شماری از مسئولان استانی، در قالب یک مراسم ویدئوکنفرانسی، ۵ پروژه برقی در استان‌های فارس و بوشهر به بهره‌برداری رسید.

اتحادخبر:  در ادامه پویش الف-ب-ایران، با حضور معاون وزیر نیرو و شماری از مسئولان استانی، در قالب یک مراسم ویدئوکنفرانسی، ۵ پروژه برقی در استان‌های فارس و بوشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های برقی در فارس و بوشهر

به گزارش ایسنا؛ صبح دوشنبه ۲۰ آبان و در هفته بیست و هشتم از پویش الف- ب-ایران، با حضور حائری؛ معاون وزیر نیرو، رضایی؛ معاون استانداری فارس و مدیران عامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، توزیع برق فارس و توزیع برق شیراز، ۵ پروژه حوزه برق و انرژی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان در استان‌های فارس و بوشهر، افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در خصوص این پروژه‌ها گفت: این طرح‌ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه شهروز شهر، پست ۱۳۲ کیلوولت عمادشهر، طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد و افزایش ظرفیت پشت بوشیگان شهرستان کازرون در استان فارس و طرح احداث پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر است.

 

وی با بیان اینکه طرح افزایش ظرفیت پست شهروز شهر در شیراز، سال گذشته کلید خورد و اکنون آماده بهره برداری است، گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی اجرا شده و موجب پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها و همچنین تامین برق مشترکان این حوزه خواهد شد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

 

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر خاطر نشان کرد: طرح اجرای پست برق ۱۳۲ کیلوولت عماد شهر در شهرستان لارستان نیز با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی و با هدف افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی اجرا شده است که برای ۲۰ نفر ایجاد شغل می کند.

نصیری ادامه داد: طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد هم با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال موجب افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رویت پذیری می شود و برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت پست بوشیگان شهرستان کازرون نیز با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی انجام شده و بهره‌برداری از آن تاثیر بسزایی در کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری شبکه دارد.

 

نصیری در ادامه به اجرای طرح احداث پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر  اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز شده و اکنون آماده بهره برداری است؛ با افتتاح آن پایداری شبکه و کاهش خاموشی و تامین برق مشترکان در شهرستان دیر را شاهد خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/137868