امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 آبان 1399 - 07:28

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۱۸

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۸/۱۸

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده اید، اما در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید احتمال زیادی وجود دارد که این زحمت‌ها به باد برود، در نتیجه این سال را جدی‌تر از همیشه بگیرید. دی ماه امسال به لحاظ مالی زمان پرخطری برای شما است و در این ماه اجازه ندهید حساب‌و‌کتاب‌های زندگی از اختیارتان خارج شود. بهمن ماه را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید و تا می‌توانید به اهل منزل محبت کنید. فروردین سالی که از راه می‌رسد یکی از دوستان قدیمی به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، از کمک به این دوست غافل نشوید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خرداد و تیر سال آینده دوستان و آشنایان توقع‌های زیادی از شما دارند و اگر مواظب زمان خود نباشید، وقت زیادی را از شما می‌گیرند. مرداد سالی که از راه می‌رسد زمان عاشقی شما است و در این ماه از هر فرصتی برای ابراز عشق استفاده کنید. در مهر ماه سال آینده با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید، این تصمیم را نهایت دقت اتخاذ کنید و احساساتی نشوید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید و این سال را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالا‌های باارزش شما در این مسافرت گم شود. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز شما برای نامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حادثه‌ای در کمین شما است و باید بیشتر از همیشه مواظب باشید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرید و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خودتان را باور کنید و لحظه‌ای است از کار و تلاش نکشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. اهل پشت‌گوش انداختن کار‌ها هستید و کار‌های مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کار‌های مهم را پشت‌گوش نیاندازید. همسر یا عشق زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند و امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. پولی که برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید را در بازار املاک هزینه کنید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این سفر را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. فرصتی دست می‌دهد تا با مسافرت و تفریح، از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد تا خستگی از تن‌تان بیرون رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. زحمت زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. به نظر‌های اطرافیان احترام بگذارید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و بیش‌ازحد وقت‌تان را به هدر ندهید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آن‌ها دارد. کار‌ها را پشت گوش نیاندازید و کار امروز را به فردا موکول نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دست‌تان بدهد. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته را کف دستش بگذارید. حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. یکی از دوستان قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آن‌ها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کار‌های زیادی برای شما پیش می‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آن‌ها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آن‌ها خواهید گذراند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تمام تلاش‌اش را برای رضایت شما انجام می‌دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیز‌های کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. حوصله کار ندارید و قصد دارید تا در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. غمی در دل دارید و این غم فکر و ذکر شما را اشغال کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا این ناراحتی را با یکی از دوستان صمیمی درمیان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌شود، اما این پیشنهاد به‌غیر از ضرر چیزی برای شما نخواهد داشت. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت سر بگذارید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. با تمرکز بیشتری کار کنید و به قول قدیمی‌ها دل کار دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. پولی به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. از آینده هراسی نداشته باشید و با برنامه‌ریزی و پشتکار آینده‌ای روشن برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید. مطمئن باشید عشقی در دل به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب و نگرانی‌ها را فراموش کنید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

منفعتی در کار‌های شما ایجاد می‌شود و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. به اطرافیان احترام بیشتری بگذارید و کسی را دلخور نکنید. لحن کلام تند و آزاردهنده را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. وقت‌تان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 18 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...