کد خبر: 137347 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 آبان 1399 - 12:40
درخواست‌های شورای شهر دالکی از فرمانده انتطامی دشتستان / تصاویر

اتحاد خبر: رئیس شورای دالکی از فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درخواست احداث ساختمان جدید و همچنین افزایش شمار نیروهای کلانتری این شهر کرد.

اتحاد خبر: رئیس شورای دالکی از فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درخواست احداث ساختمان جدید و همچنین افزایش شمار نیروهای کلانتری این شهر کرد.



به گزارش اتحاد خبر، رئیس شورای شهر دالکی روز پنج‌شنبه در دیدار با فرمانده انتطامی شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و نیروی انتظامی، از رضایمتندی مردم در حوزه امنیت از کلانتری ۱۳ دالکی اظهار خرسندی کرد.

غلامحسین پناه همچنین از سرهنگ آراوند درخواست کرد که با توجه به قدیمی بودن ساختمان کلانتری، در صورت امکان، ساختمان جدیدی احداث شود و جهت امنیت بیشتر شهر، پرسنل کلانتری را افزایش دهد.

امام جمعه شهر دالکی اظهار کرد: زحمات و تلاش های شبانه روزی ریاست و پرسنل کلانتری ۱۳ دالکی در جهت حفظ امنیت و آسایش شهر تاثیرگذاری خود را در این زمینه داشته است.



حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعبدالهادی طالبی بیان کرد: وجود نیروهای مخلص و مجاهد در بدنه ناجا موجب تلاش موثر نیروی انتظامی برای حفظ و مراقبت از اعتماد مردم به عنوان یک هنجار اجتماعی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: نیروی انتظامی همواره در جهت تحقق رهنمودهای رهبری و خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.



آرواند اضافه کرد: امنیت پایدار در هر منطقه فقط با همکاری مردم تامین می شود و امنیتی که توسط قوه قهریه ایجاد می شود زیاد پایدار نیست.

وی تصریح کرد: همه فرماندهان کلانتری در شهرها موظف به ارائه گزارش عملکرد هر ۶ ماه به نمایندگان ولی فقیه در شهر هستند.

شهردار دالکی در این دیدار گزارشی از عملکرد شهرداری در حوزه ترافیکی و خرید تجهیزات و علائم با اعتبار ۶ میلیارد ریال را ارائه داد.



عباس جاودانی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی همچون گذشته آماده هرنوع همکاری با نیروی انتظامی جهت حفظ امنیت و آسایش شهر است.

در ادامه و باهدف فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی، پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات موتورسواران و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی کلاه ایمنی که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی فراهم شده بود توسط مسئولین به موتورسواران کلاه ایمنی اهدا شد.

 


































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/137347