کد خبر: 137160 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 آبان 1399 - 11:39
رئیس کمیسیون عمران شورای خارگ:
تکمیل ۵ پروژه نیمه‌تمام جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود

اتحادخبر:  رئیس شورای اسلامی شورای شهر خارگ گفت: اولویت شورای شهر خارگ در حوزه عمران شهری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

اتحادخبر:  رئیس شورای اسلامی شورای شهر خارگ گفت: اولویت شورای شهر خارگ در حوزه عمران شهری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

 تکمیل ۵ پروژه نیمه‌تمام جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش مهر؛ بهروز خواجه اظهار داشت: هدف گذاری شورای شهر خارگ طی سه سال و نیم گذشته، اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی مبتنی بر نیاز، کمبودها و مطالبات شهروندان فهیم جزیره خارگ بوده است که نتیجه آن اجرای پروژه‌هایی نظیر احداث ساختمان آتش نشانی، انبار آذوقه، اجرا و بهسازی آسفالت معابر و کانال دفع آب‌های سطحی، پروژه‌های متعدد روشنایی معابر و زیباسازی منظر شهری و توسعه پارک‌ها و بستر گردشگری بوده است.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه شرایط ناپایدار اقتصادی حاکم بر جامعه و کمبود نقدینگی، همچون سراسر کشور پروژه‌های عمرانی شهر خارگ را نیز با موانع و مشکلات متعددی همراه ساخته است، اما با این وجود مجموعه شورا و شهرداری تلاش داشته تا با همت و حمیتی دوچندان در راستای تسریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی و رفع مطالبات مردمی گام بردارد.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خارگ با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأثیر قابل توجهی بر امنیت روانی شهروندان و آسایش عمومی خواهد داشت ادامه داد: اولویت شورای شهر خارگ تا پایان دوره جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود است.

 

وی بیان کرد: در این خصوص نیز تلاش شده تا متناسب با شرایط اقتصادی، برنامه‌ریزی برای اختصاص اعتبارات و بودجه نیز با حساسیت بیشتری دنبال شده تا افزایش کیفیت نگهداشت شهر به طور مطلوب پیگیری شود.

 

خواجه با اشاره به تأثیر موانع و مشکلات اقتصادی بر روند اجرایی پروژه‌ها افزود: هم اکنون با علم به شرایط اقتصادی حاکم در تلاش هستیم تا با مدیریت هزینه، برنامه ریزی مدون و زمانبندی مناسب و به کارگیری تمامی توان و تمهیدات لازم، پروژه‌های فعال مجموعه را اعم از انبار آذوقه، روشنایی معابر، فاز اول پارک آبی تفریحی، پارک بازی سرپوشیده و کانال دفع آب‌های سطحی معابر سرعت بخشیده تا به امید خدا تمامی پروژه‌های مجموعه در دوره پنجم تکمیل شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/137160