کد خبر: 136957 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 مهر 1399 - 09:43
در نیمه نخست سال جاری؛
۱۱.۶ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد

اتحادخبر: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در نیمه نخست سال جاری، ۱۱.۶ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد.بهروز قره بیگی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۲۹ مهر روز ملی صادرات اظهار داشت: استان بوشهر نقش بسیار مهمی در صادرات کشور دارد و بخش قابل توجهی از صادرات از طریق بنادر و گمرکات استان بوشهر صادر می‌شود...

اتحادخبر: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در نیمه نخست سال جاری، ۱۱.۶ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد.

۱۱.۶ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد

به گزارش  مهر، بهروز قره بیگی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۲۹ مهر روز ملی صادرات اظهار داشت: استان بوشهر نقش بسیار مهمی در صادرات کشور دارد و بخش قابل توجهی از صادرات از طریق بنادر و گمرکات استان بوشهر صادر می‌شود.

 

وی با اشاره به صادرات بیش از ۱۱.۶ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر طی نیمه نخست امسال، ارزش این کالاها را دو میلیارد و ۴۶۹ میلیون دلار عنوان کرد.

 

ناظر گمرکات استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت بدون احتساب میعانات گازی، ۱۱ میلیون و ۶۲۵ هزار تن به ارزش دو میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده است.

 

وی مهمترین مقصد صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر را چین، امارات، ترکیه، پاکستان، قطر، برزیل، هند، عراق، افغانستان و کویت عنوان کرد و افزود: گمرک پارس با سهم ۷۶ درصدی از نظر وزن و ۸۹ درصدی از نظر ارزش بیشترین صادرات را داشته است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136957