کد خبر: 136805 ، سرويس: یادداشت
تاريخ انتشار: 28 مهر 1399 - 08:08
زمان تسویه حساب های سیاسی نیست

اتحادخبر-بهرام نکیسا: ضمن تبریک برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران که حاصل مقاومت و ایثار همه مردم عزیز ایران و تدبیر اولیا و دست اندار کاران امور کشور و مذاکرات تاریخی برجام می باشد، لازمه عبور از شرایط سخت و بحرانی فعلی برای خدمت به مردمی که بزرگوارانه و آبرومندانه سختی های زندگی را تحمل می نمایند، ایجاد وحدت ، همدلی و اعتماد به...

بهرام نکیسا:

ضمن تبریک برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران که حاصل مقاومت و ایثار همه مردم عزیز ایران و تدبیر اولیا و دست اندار کاران امور کشور و مذاکرات تاریخی برجام می باشد، لازمه عبور از شرایط سخت و بحرانی فعلی برای خدمت به مردمی که بزرگوارانه و آبرومندانه سختی های زندگی را تحمل می نمایند، ایجاد وحدت ، همدلی و اعتماد به یکدیگر است.


نباید هر گز فراموش نمائیم که فضا و شرایط سخت امروز کشور ناشی از سیاست های خصمانه ضد انسانی ، ایرانی و اسلامی سردمداران استکبار می باشد. گویا این فضا فرصتی را برای برخی فراهم نموده تا با سخنان شان آنهم در تریبون های رسمی بیشترین آسیب را بر امنیت و آرامش کشور ، زندگی و اعتماد مردم سربلند و مقاوم ایران با حمله و تخریب به دولت، وارد سازند.  شرایط موجود کشور هرگز زمان مناسبی برای تسویه حساب های سیاسی و شخصی نیست.


هرگاه بین کسانی که در جامعه به عنوان عقلا و نخبگان کشور محسوب می گردند ،شاهد مباحث و بگومگوهائی که ناشی از غفلت آنان به ارزش جایگاهی که به امانت در اختیار آنان قرار گرفته است باشیم ، این گونه مباحث موجب یاس و ناامیدی در کشور و مردم می گردد که گناهی نابخشودنی است.


رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر و وکیل انتخاب شده اند تا با همراهی و همدلی با یکدیکر مشکلات را حل و کشور را اداره نمایند . گویا برخی نمی خواهند بپذیرند که کشور در شرایطی به مراتب بدتر از شرایط جنگی ،آن هم با وجود بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار دارد . جنگی که هیچ وطن پرست و دلسوز مردم خواهان آن نبوده و نیست و هم اکنون همه در یک خاکریز برای دفاع از کشور قرار دارند. در جنگ و خط مقدم جبهه بودن اقتضاعات خاص خود را دارد و بی توجهی و غفلت، ایجاد هزینه و آسیب جبران ناپذیر برای کشور می نماید.


غالب بگو مگوها در کشور، ناشی از رخنه هوای نفس و نپذیرفتن حرف حق و در نظر نداشتن خدا و آخرت و مردم است.


پس از چهار دهه تجربه تلخ و شیرین در عرصه های مختلف می توان گفت ، که برای پیشرفت و توسعه کشور باید زمینه برابر حضور و مشارکت هر دو جریان فکری کشور فراهم گردد چرا که پرنده پیشرفت و توسعه کشور با تلاش دوبال پرنده  به پرواز در می آید . هرگز پرنده ای با یک بال به پرواز در نخواهد آمد . همان گونه که در سالهای آغازین انقلاب و دوران دفاع مقدس که فرهنگ همه با هم بودن فرهنگ غالب جامعه بود و " ما " در کشور  معنا داشت نه " من "  . دورانی که هنوز حرص و طمعه در جان افراد و جامعه ریشه ندوانده بود.


خداوند در قرآن سرگذشت اقوام بشر را بیان می فرماید تا مایه عبرت ملت ها گردد، تا انسانها درس گرفته و آسیب نبیند و بر خوردار از جامعه ای سالم و با نشاط گردند.


آنانی که برخوردار از جایگاهی می باشند و خود را از همه نسبت به دین ، کشور و مردم دلسوزتر می دانند و دیگران را نامحرم ملک و مهین و آئین اسلام ناب می پندارند ، لازم است بدانند که شرایط امروز کشور محصول فشارها و زورگوئی های سردمداران استکبار در دنیا است . نه خواسته جریانات سیاسی داخلی که به هر بهانه ای بر طبل حذف و تخریب در کشور کوبیده شود ، آن هم تخریب یک جریان سیاسی ریشه دار کشور که بنیان های فکری آن ریشه در اندیشه های ناب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی دارد .


بیش از این شایسته نیست که برخی در این شرایط کشور به نام مردم و ملت در تریبون های رسمی با حمله به دولت اقدام به تخریب رئیس جمهور و دولت و یک جریان سیاسی دلسوز کشور نمایند و به هر بهانه ای با بجان هم افتادن ناخواسته در میدانی بازی نمایند که خواسته و مطلوب مخالفان مردم و جمهوری اسلامی است.


دولت یازدهم و دوازدهم از نخستین روزهای آغاز به کارش با جرات تمام اعلام نمود که دولتی برای تمام مردم ایران و فراجناحی می باشد.


 دوستان عزیز کشور کشتی ای است که متعلق به همه مردم ایران است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136805