کد خبر: 136793 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 مهر 1399 - 22:24
با همت و تلاش هیئت ورزشهای همگانی دشتستان و همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی انجام شد :
استارت طرح آوای ورزش در همسایگی در شهر برازجان / تصاویر

اتحاد خبر:عصر یکشنبه 27 مهر 99 همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی طرح ملی "آوای ورزش در همسایگی" با همت و تلاش هیئت ورزشهای همگانی دشتستان و با همکاری و همراهی شورای شهر و شهرداری برازجان و اداره ورزش دشتستان در سه ایستگاه در مجتمع های مسکونی ولی عصر ، حافظ و مسکن مهر آبرسانی برازجان استارت خورد...

اتحاد خبر:عصر یکشنبه 27 مهر 99 همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی طرح ملی "آوای ورزش در همسایگی" با همت و تلاش هیئت ورزشهای همگانی دشتستان و با همکاری و همراهی شورای شهر و شهرداری برازجان و اداره ورزش دشتستان در سه ایستگاه در مجتمع های مسکونی ولی عصر ، حافظ و مسکن مهر آبرسانی برازجان استارت خورد.  



یوسف اطمینان رئیس هیئت ورزشهای همگانی دشتستان در گفتگو با اتحاد خبر پیرامون این طرح اظهار داشت ، به جهت محدودیت های ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه ها و مشکلات مربوط به این محدودیت ها که به کم تحرکی و افسردگی خانواده ها منجر شده است در اقدامی ملی فدراسیون ورزشهای همگانی با همراهی وزارت ورزش برای اینکه مردم بتوانند در این ایام‌ فعالیت ورزشی ارزان و آسان به جهت تقویت سیستم ایمنی بدن خود و نیز بالا رفتن وضعیت روحی و روانی مردم طرح آوای ورزش در همسایگی را تهیه و در سراسر کشور جهت اجرا ابلاغ نمودند.  

اطمینان اضافه نمود که فاز آزمایشی این طرح در تابستان سالجاری در ۵ کلانشهر ایران برگزار که با توجه به بازخورد بسیار خوب طرح و نظرسنجی های صورت گرفته در فاز دوم به صورت ملی و گسترده به تمامی استان ها ابلاغ گردید.

فدراسیون ورزشهای همگانی برای هر استان  تعداد حداقل ایستگاه هایی را تعریف نمود که برای استان بوشهر ۱۰ ایستگاه پیشبینی شده است



یوسف اطمینان مسوول طرح در استان اظهار داشت از ۱۰ ایستگاه استان بنا به درخواست و اعلام آمادگی هیئت های همگانی شهرستان های متقاضی برای دشتستان ۳ ایستگاه ، برای بوشهر ۳ ایستگاه و شهرستان های جم ، کنگان ، دیر و دشتی هر کدام یک ایستگاه تعریف و پیش بینی شد که امروز یکشنبه 27 مهر 99 همزمان با سراسر کشور در شهر برازجان نیز ۳ ایستگاه پیش بینی شده در مجتمع مسکونی ولی عصر ، حافظ و مسکن مهر آبرسانی با حضور اهالی این مجتمع ها و با تمرینات مربیان دوره دیده ، طرح استارت خورد .

وی در زمینه مدت طرح به خبرنگار اتحادخبر پاسخ دادند که این طرح از روز یکشنبه ۲۷ مهرماه آغاز و تا پایان آذر ماه در فاز اول ادامه خواهد داشت و هر هفته ۳ جلسه تمرین و نرمش روزانه به مدت هر جلسه یک ساعت در نظر گرفته شده است که در مجموع در طول دو ماه ۲۴ جلسه یک ساعته خواهیم داشت و ساعت تمرینات هم بسته به نیاز اهالی هر مجتمع متفاوت و در اختیار خودشان هست که هر ساعتی که مناسب هست و می توانند مربیان در خدمت آنها باشند .

اطمینان در مورد مربیان این طرح نیز اشاره کرد که مربیان این طرح از بین مربیان مرد در رشته های امادگی جسمانی یا ایروبیک یا ورزش روزانه که دوره های رسمی مربیگری را طی کرده باشند و از نظر انگیزشی هم تبحر دارند و طی دو ماه این طرح را اجرا خواهند نمود که حق الزحمه آنها نیز از طرف فدراسیون و هیئت استان تامین خواهد شد .



رئیس طرح آوای ورزش در استان بوشهر از همکاری و همراهی ارزنده شورای شهر و بخصوص کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و اداره فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی  شهرداری برازجان ، اداره ورزش و جوانان دشتستان ، مدیران گرانقدر مجتمع های مسکونی این طرح در شهر برازجان و همچنین مربیان و همه دست اندرکاران دخیل در این طرح تشکر و قدردانی نمود و ویژه و خاص از اهالی رسانه،  عکاسان ، مدیران خبرگزاری و سایت های استانی و شهرستان در انعکاس و همراهی ارزنده برای پوشش تصویری و خبری این طرح نام برد.

اطمینان پیرامون فعال سازی دیگر ایستگاه ها در شهرهای دیگر استان نیز گفت که به زودی و با حل مسائل و مشکلات پیش رو و هماهنگی های لازم‌ سایر ایستگاه های پیش بینی شده در سطح استان فعال خواهد شد و مربیان  معرفی شده با هماهنگی و همراهی هیئت های شهرستانی و سایر مسوولان در اجرای هر چه بهتر طرح بسیار خوب ورزشی فرهنگی تلاش خواهند نمود.  



اطمینان در بخش پایانی صحبت های خود به رعایت پروتکل های بهداشتی  ، فاصله گذاری اجتماعی حدود ۲ متر شرکت کننده گان و بهداشت فردی و استفاده از ماسک برای همگان در طول برنامه تاکید و مربیان  را به رعایت این موارد با همکاری اهالی مجتمع ها توصیه نمود.  

رئیس هیئت ورزشهای همگانی دشتستان اظهار امیدواری نمود که با انجام چنین طرح و برنامه ها و در کنار رعایت مسائل و توصیه های بهداشتی و پرداختن به ورزش به صورت مستمر با انرژی مثبت و روحیه خوب و تن سالم و سیستم ایمنی بالا به بهترین نحو به مبارزه با ویروس منحوس کرونا برویم  و در نهایت بتوانیم بر این روزها و شرایط سخت فائق شویم .








































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136793