کد خبر: 136731 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مهر 1399 - 20:16
پیام شهردار برازجان به مناسبت سالروز شهادت حضرت رضا (ع)

اتحاد خبر:عشق به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) در فرهنگ تشیع در حکم تکمیل دینداری و به عنوان وارد شدن در طریق ولایت خاندان عصمت و طهارت همواره از جایگاهی ویژه برخوردار بوده است.اگرچه محبت یکایک ائمه‌ی اطهار در دل و جان شیعیان جهان ریشه‌ای عمیق و انکارناپذیر دارد اما هشتمین ستاره‌ی پرنور آسمان ولایت، ثامن الحجج، شاه خراسان، حضرت امام رضا (ع)...

عشق به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) در فرهنگ تشیع در حکم تکمیل دینداری و به عنوان وارد شدن در طریق ولایت خاندان عصمت و طهارت همواره از جایگاهی ویژه برخوردار بوده است.
اگرچه محبت یکایک ائمه‌ی اطهار در دل و جان شیعیان جهان ریشه‌ای عمیق و انکارناپذیر دارد اما هشتمین ستاره‌ی پرنور آسمان ولایت، ثامن الحجج، شاه خراسان، حضرت امام رضا (ع) بواسطه‌ی حضور در ایران اسلامی که سرزمین عاشقان ائمه‌ی اطهار به شمار می‌رود همواره از جایگاهی ویژه در نزد ایرانیان برخوردار بوده است.



همه ساله در آخرین روز ماه صفر، ماه حزن و اندوه و در سالروز شهادت حضرت رضا (ع) دلها به آسمان مشهدالرضا پر می‌کشد و غمی به بلندای عشق به خاندان پاک و مطهر رسول خدا در جان و دل دوستداران اهل بیت رسوخ می‌کند.
پیاده‌روی بزرگ ولایت که طی سالهای اخیر همواره با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم این دیار در مسیر حرم حضرت امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شده، اوج این دلدادگی را به نمایش گذارده است و‌ هزاران افسوس که امسال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا سعادت برگزاری و حضور در این اجتماع بزرگ عاشقان ولایت میسر نیست.
اینجانب -به رسم وظیفه- سالروز شهادت شاه خراسان، امام‌العشاق، حضرت امام رضا(ع) را به پیشگاه شما مردم شریف و خداجوی برازجان، دشتستان و اقصی‌نقاط استان عزیزمان بوشهر تسلیت عرض نموده، آرزو میکنم خداوند متعال -با دفع بلای ویرانگر کرونا- توفیق خدمتگزاری به محبان اهل بیت را در همه‌ی احوال نصیب همه‌ی ما بنماید.

 

 

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136731