کد خبر: 136687 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 مهر 1399 - 08:55
فرماندار دیر:
بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دیر گفت: بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود.

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دیر گفت: بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود.

بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود

به گزارش  مهر، کریم علی حسنی  در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر با اشاره به راه اندازی زایشگاه بیمارستان دیر، اظهار داشت: این مهم کافی نیست و باید تلاش کنیم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد سایر بخش‌های بیمارستان نیز راه اندازی شود.

 

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: باید از امکاناتی که در این بیمارستان فراهم شده استفاده شود تا بلااستفاده نماند و از طرفی موجب پایین آمدن هزینه خانوارها و همچنین با توجه به نو بودن تجهیزات مقرون به صرفه است.

 

وی با تأکید بر اینکه اداراتی که کد رهگیری بهداشتی نگرفته‌اند باید ظرف یک هفته آینده اقدام کنند، افزود: کرونا طولانی شده و محدودیت‌هایی وجود دارد که نیاز به کمک بیشتر و انرژی مثبت به مردم برای حفاظت از خود و خانواده‌هایشان هستیم.

 

علی حسنی با اشاره به اینکه ادارات و اصناف باید ۱۰۰ درصد موارد بهداشتی را رعایت کنند، گفت: برخورد با ادارات و اصناف بویژه بانک‌هایی که دستورات بهداشتی ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند به جد در دستور کار قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باید صورتجلسه ای با پمپ بنزین شرقی دیر داشته باشد که آنها را توجیه کند و اگر واقعاً توان خرید ماسک و دستکش برای کارکنان خود ندارند به آنها کمک شود.

 

فرماندار شهرستان دیر تأکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طبق مصوبه ستاد کرونا در این شرایط که آموزش و پرورش برخی از کلاس‌های درس را به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌کند، کمک‌های مستمر خود را ادامه دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه مصوبات شورای سلامت باید پیگیری و عملیاتی شود، افزود: جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی و بهداشت دیر اطلاعیه‌ای در اختیار بخشداری‌ها و دهیاران قرار دهد تا آنها نحوه استفاده صحیح کود مرغی به کشاورزان اطلاع رسانی کنند و اگر افرادی استفاده غیر قانونی دارند صورتجلسه و در اختیار مراجع قضائی قرار گیرد.

 

فرماندار شهرستان دیر گفت: تاکنون به مسئله پسماند ورود جدی داشته‌ایم ولی نتیجه نگرفتیم و موانعی بر سر راه شهرداری بوده است.

 

وی ابراز کرد: چندین زمین برای جانمایی معدن جدید زباله‌ها توسط شهرداری معرفی شده منتها مشکلات زیست محیطی و یا معارض داشته است.

علی حسنی ادامه داد: زمین‌های موجود در شهرستان اگر معضل اساسی ندارند در موقعیتی که زمین دیگری نیست و محدودیت داریم، ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری‌ها و نماینده سمن‌ها نقاط اجرای این طرح را در شهرستان تعیین کنند.

 

وی با اعلام اینکه اگر در راه اجرای این طرح موانعی وجود دارد با هماهنگی همدیگر و حمایت فرمانداری زمین‌های مورد نظر مشخص شوند، بیان کرد: اگر معضل اساسی وجود ندارد زمین مورد نظر برای طرح با تنظیم صورت جلسه به سرانجام برسانند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136687