کد خبر: 136683 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 مهر 1399 - 08:28
در پی گزارش اتحاد خبر از گرانی قبض های برق؛
دستور معاون استاندار بوشهر برای رسیدگی ویژه به گلایه های شهروندان در مورد قبوض برق

اتحادخبر: در پی وصول شکایتهایی مبنی بر افزایش قابل تامل بهای برق مصرفی برخی از شهروندان، جلسه ای با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق و دستگاههای نظارتی و قضایی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تشکیل شد. پس از استماع این توضیحات و نظرات نمایندگان دستگاههای ذیربط، مقرر شد به منظور رسیدگی به اعتراضات شهروندان در ...

اتحادخبر: در پی وصول شکایتهایی مبنی بر افزایش قابل تامل بهای برق مصرفی برخی از شهروندان، جلسه ای با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق و دستگاههای نظارتی و قضایی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تشکیل شد.

پس از استماع این توضیحات و نظرات نمایندگان دستگاههای ذیربط، مقرر شد به منظور رسیدگی به اعتراضات شهروندان در مورد افزایش بهای برق مصرفی، شرکت توزیع نیروی برق علاوه بر معرفی سامانه ای برای دریافت شکایات غیرحضوری، پیش خوان ویژه ای تخصیص دهد تا شهروندان از این طریق نسبت به پیگیری قبوض برق خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در این نشست اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد ابراز نارضایتی هایی از سوی شهروندان در فضای عمومی و مجازی از افزایش بهای مصرف برق در فیش های جدید بودیم و عمده گلایه ها در مورد احتمال خطای محاسباتی در مصرف برق عنوان شده است.




معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: هر چند در تابستان امسال با تدابیر استاندار محترم و همکاری مثال زدنی شهروندان عزیز در مدیریت مصرف و تلاشهای شرکت توزیع برق، خاموشی نداشتیم و اقدامات خوبی صورت گرفت اما در مورد افزایش بهای مصرف برق در فیش های جدید شاهد گلایه و نارضایتی مردم هستیم که باید این موضوع به صورت جدی رسیدگی و دلایل افزایش هزینه برق مصرفی بیان شده تا کام مردم با قبض های برق تلخ نشود.

معاون استاندار بوشهر از شرکت برق خواست شیوه محاسبه هزینه برق مصرفی شهروندان را به صورت گسترده و شفاف، اطلاع رسانی کند تا شهروندان خود با محاسبه هزینه های برق مصرفی، علاوه بر مدیریت مصرف، قادر به شناسایی خطای احتمالی در فیشهای برق باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136683