کد خبر: 136653 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مهر 1399 - 11:00
فرماندار بوشهر:
تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود

اتحادخبر: فرماندار شهرستان بوشهر خواستار آزادسازی آب تالاب حله شد و گفت: تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود.

اتحادخبر: فرماندار شهرستان بوشهر خواستار آزادسازی آب تالاب حله شد و گفت: تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود.

تامین آب کشاورزی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود

به گزارش مهر، عباس جمشیدی در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بوشهر اظهار داشت: باید پروژه‌های شاخص روستایی با هدف گذاری مشخص و در راستای توسعه روستاها معرفی شود.

 

وی با تاکید بر لزوم اجرای پروژه فاضلاب روستای دویره و لایروبی رودخانه شور اضافه کرد: آزادسازی آب تالاب حله و مطالعات آن و انتقال آب از سد رئیس‌علی دلواری به دهستان انگالی در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت و تقویت آن تن‌دهی تلفن همراه در بخش مرکزی افزود: تفکیک اراضی و اسناد مالکیت اراضی از سوی منابع طبیعی در دستور کار باشد.

 

وی تاکید کرد: در راستای حفاظت و صیانت از آینده روستاها هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم روستاها را به بخشداری و جهاد کشاورزی گزارش کنند.

 

جمشیدی ادامه داد: بنیاد مسکن با بازنگری در قوانین به عنوان یکی از مهمترین عوامل خواهد توانست گام‌های مهمی در پیشرفت و توسعه روستاها ایفا کند.

 

فرماندار بوشهر خروجی این‌گونه جلسات با حضور دهیاران و شوراها، مدیران و نماینده مردم در مجلس را مؤثر و مطلوب دانست و از مدیران اجرایی خواست در صورتی که مسأله‌ای در سطح دستگاه حل نمی‌شود به فرمانداری، استانداری و نماینده مجلس ارجاع کنند تا هر یک در حوزه فعالیت خود فرآیند را تسهیل کنند و به آن جنبه عملیاتی دهند.

 

جمشیدی با قدردانی از فعالیت شوراهای اسلامی روستا و دهیاران در حل بحران‌های سیل و هجوم ملخ، گفت: شوراها در سال‌های اخیر در حل مسائل و بحران‌های بیش از محدوده وظایف خود با فرمانداری معاونت و همکاری داشته‌اند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136653