کد خبر: 136622 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مهر 1399 - 08:08
تداوم لایروبی کانال ها و لایروبی کانال چم درواهی و حوضچه آرامش در شبکه آب پخش

 اتحادخبر: مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر از لایروبی حوضچه آرامش و کانال چم درواهی واقع در شبکه آب پخش خبرداد.

 اتحادخبر: مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر از لایروبی حوضچه آرامش و کانال چم درواهی واقع در شبکه آب پخش خبرداد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر، تدوام روند عملیات لایروبی کانال های آبیاری با یک دستگاه بیل مکانیکی قبل از شروع آبیاری نخیلات در شبکه آب پخش از اولویت های این شرکت در راستای مدیریت مصرف و بهره برداری بهینه از امکانات موجود و میزان آب قابل دسترس می باشد.


مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از انجام عملیات لایروبی در حوضچه آرامش مشهور به استخر و کانال چم درواهی واقع درشبکه آب پخش خبر داد  و افزود :این شرکت در نظر دارد تا قبل از شروع دور آبیاری کانال های درجه یک و دو شبکه آب پخش که نیاز مبرم به  لایروبی و مرمت داشته ، لایروبی نماید


روح اله محمدی اظهار داشت :  لایروبی نخیلات باعث  افزایش سرعت انتقال آب و جلوگیری از هدررفت آب خواهد شد.ودر نتیجه دوره آبیاری نیز کوتاه تر شده و میزان آب مصرفی کتر خواهد بود.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اذعان داشت : جلب رضایت باغداران و ایجاد زمینه لازم جهت همکاری و مشارکت آنان در توزیع عادلانه آب از اهداف این شرکت است .وی انجام خدمات مطلوب را مستلزم پرداخت به موقع آب بهاء از سوی باغداران برشمرد و همکاری باغداران را در این مهم خواستار شد.












لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136622