کد خبر: 136618 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مهر 1399 - 08:24
پاکسازی رسوبات کانال بهداری وآماده سازی جهت آبیاری نخیلات شبکه آب پخش

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر از لایروبی کانال بهداری به طول 6کیلومتر در شبکه آب پخش خبرداد.

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر از لایروبی کانال بهداری به طول 6کیلومتر در شبکه آب پخش خبرداد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر، روح اله محمدی با اعلام خبر فوق افزود:  خوشبختانه با ادامه عملیات لایروبی در شبکه آب پخش شاهد لایروبی بخش زیادی از کانال های شبکه آب پخش هستیم.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان عنوان کرد: آبیاری نخیلات در شبکه آب پخش از بیست ونهم فروردین آغاز و در سوم شهریور به دلیل برداشت محصول نخیلات آبیاری متوقف گردید.بنابراین جهت بالا بردن بازدهی آبیاری و اجرای بهترتقویم آبیاری ، این شرکت فرصت را مغتنم شمرده و با اجاره دو دستگاه بیل مکانیکی اقدام به لایروبی کانال های آبیاری و پاکسازی رسوبات و گل و لای موجود در کف کانال نمود.


وی اظهار داشت: حجم زیاد گل و لای مانع ازسرعت جریان آب و هدررفت آب می گردید که با لایروبی کف کانال بستر لازم جهت آبیاری نخیلات پس از برداشت محصول فراهم شده است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اذعان داشت : جلب رضایت باغداران و ایجاد زمینه لازم جهت همکاری و مشارکت آنان در توزیع عادلانه آب از اهداف این شرکت است .وی انجام خدمات مطلوب را مستلزم پرداخت به موقع آب بهاء از سوی باغداران برشمرد و همکاری باغداران را در این مهم خواستار شد.








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136618