کد خبر: 136539 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 21 مهر 1399 - 12:05
Taraschi Berardo؛ دوخت ایتالیایی برای "ب ام و" آی8 (+عکس)
اتحادخبر: کیت بدنه عضلانی، خروجی اگزوز دوقلو و دیفیوزر جدید از حمله تغییرات نمای ظاهری هستند. داخل کابین نیز کلا به یک محیط جدید با ترکیبی لوکس از چرم و چوب تبدیل شده است.

اتحادخبر: توسعه خودروهای مطرح جهان و تبدیل آنها به پروژه های شخصی سازی حرفه ای، یکی از ماجراجویی های جذاب این حوزه است که طرفداران زیادی نیز دارد. اگر شما هم چنین اخباری را دنبال می کنید؛ احتمالا کاری که Taraschi  با ب ام و آی8 انجام داده می تواند نظرتان را به خود جلب کند.

ب ام و آی8
ب ام و آی8

خودروی جدیدی که کمپانی ایتالیایی Taraschi معرفی کرده؛ Berardo نام دارد. سابقه تاسیس این برند به سال 1947 میلادی باز می گردد و در سال 1963 نیز فعالیت آن متوقف شد. اکنون باردیگر Taraschi با معرفی محصول جدید خود کانون توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است.

همانطور که اشاره شد برای معرفی Berardo، یک دستگاه ب ام و آی8 وارد فاز تغییرات شده است. با کمی دقت در ظاهر حاصل کار، می توان به شباهت این محصول با خودروی Giaur که در سال 1953 توسط Taraschi معرفی شده، پی برد.

Giaur 1953
Giaur 1953

کیت بدنه عضلانی، خروجی اگزوز دوقلو و دیفیوزر جدید از حمله تغییرات نمای ظاهری هستند. داخل کابین نیز کلا به یک محیط جدید با ترکیبی لوکس از چرم و چوب تبدیل شده است. درب ها همان ساختار پروانه ای آی8 را حفظ کرده اند.

در قسمت پیشرانه از همان نمونه هیبریدی آی8 استفاده شده یعنی تپنده 1.5 لیتری 3 سیلندر در هماهنگی با یک موتور الکتریکی که البته با تیونینگ  Taraschiمیزان خروجی از 374 اسب استاندارد ب ام و به 520 اسب بخار افزایش یافته است.

این خودرو طی 3.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت آن نیز برابر با 280 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136539