کد خبر: 136383 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 19 مهر 1399 - 11:10
معاون آموزش و پرورش فارس مطرح کرد
اضافه شدن چاشنی شادی به کلاس‌های مجازی

اتحادخبر:  معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: باید به کلاس‌ها در فضای مجازی چاشنی شادی و نشاط اضافه شود تا دانش آموزان با روحیه خوب و انرژی مثبت بتوانند سر کلاس درس حاضر شوند.

اتحادخبر:  معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: باید به کلاس‌ها در فضای مجازی چاشنی شادی و نشاط اضافه شود تا دانش آموزان با روحیه خوب و انرژی مثبت بتوانند سر کلاس درس حاضر شوند.

اضافه شدن چاشنی شادی به کلاس‌های مجازی

به گزارش ایسنا؛ محمد فیاض‌پور صبح شنبه ۱۹ مهرماه در جلسه مدیران مدارس شهر صدرا با تاکید بر اینکه در ایام کرونا وظیفه سنگین و خطیری بر عهده فرهنگیان در سراسر کشور وجود دارد، گفت: فرهنگیان، دبیران و آموزگاران ما توانستند با برنامه‌ریزی خوب و مدون نقش خوبی را در جامعه در راه مبارزه با بیماری کرونا  ترسیم کنند.

 

او افزود: آنها با الگو گرفتن از نکات و مواردی از طرف سازمان بهداشت جهانی، وزارت بهداشت و درمان کشور و همچنین با به کارگیری راهکارهای تدریس این نکات در جامعه،  مدرسه و خانواده‌ها نقش کلیدی را در راه مبارزه با کرونا  ایفا کرده‌اند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این بین برخی معلمان زحمتکش نیز با ابتکاراتی قابل توجه سعی در تداوم امر آموزش و برقرای ارتباط هرچه بیشتر مجازی با دانش آموزان دارند، که باید تجربیات و خلاقیت آموزگاران در تدریس در اختیار همکاران قرار گیرد.

 

فیاض‌پور با اشاره به  اشکالات موجود در عرصه تعلیم و تربیت، گفت: هرچند زیرساخت‌ها و تمام امکانات موجود برای تعلیم و تربیت و آموزش دانش آموزان  به کار گرفته شده و از طرفی برنامه ریزی و تکاپویی قابل تحسین برای دانش آموزان ترسیم شده است اما فراموش نکنیم که باید به کلاس‌ها در فضای مجازی چاشنی شادی و نشاط نیز اضافه شود.

 

او با تاکید بر لزوم ارتباط دوسویه بین دانش‌آموزان و معلمان در بحث آموزش، گفت: نباید خلاقیت دانش آموزان را در تدریس فراموش کنیم شاید گاهی آنها راهی را برای تدریس و برای آموزش انتخاب کنند که از نظر همگی ما قابل تحسین باشند پس نباید ارتباط دوسویه با دانش آموزان مورد غفلت واقع شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز نیز با اشاره به اینکه سال تحصیلی گذشته سالی بسیار سخت و نگران‌کننده‌ای برای تمام معلمان، دانش آموزان، اولیا و جامعه فرهنگیان بود،  گفت: با برنامه ریزی خوب مدیران شایسته و همچنین بهره مندی از توانمندی معلمان توانستیم سال تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

محبوبه سامانیان بیان کرد: هر ساله فرآیند ثبت نام فراز و نشیب‌های زیادی را به همراه دارد به خصوص امسال که در ایام کرونا لازم بود حضور اولیاء در مدارس کمتر شود تا بتوانیم به نحوی از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری کنیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136383