کد خبر: 136326 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مهر 1399 - 15:00
معرفی مداحان برازجانی(5)

اتحاد خبر: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در این صفحه به معرفی چند نفر از مداحان قدیمی و حال حاضر  برازجان که سال هاست در مساجد و حسینیه های مختلف این شهر مداحی کرده اند پرداخته ایم. افرادی که خالصانه با ارادتی که به اباعبدالله الحسین(ع) دارند، عزاداران حسینی را سرمست شور و شعور عزادارای برای سیدالشهدا می کنند. محمدجعفر دلاوری در تیرماه ۱۳۶۹ در یک خانواده مذهبی در شهر برازجان دیده به جهان گشود...

اتحاد خبر-معزالدین آرچین: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در این صفحه به معرفی چند نفر از مداحان قدیمی و حال حاضر  برازجان که سال هاست در مساجد و حسینیه های مختلف این شهر مداحی کرده اند پرداخته ایم. افرادی که خالصانه با ارادتی که به اباعبدالله الحسین(ع) دارند، عزاداران حسینی را سرمست شور و شعور عزادارای برای سیدالشهدا می کنند.

 

 

محمدجعفر دلاوری در تیرماه ۱۳۶۹ در یک خانواده مذهبی در شهر برازجان دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را در دوره‌های ابتدایی راهنمایی و دبیرستان در شهر زادگاه خود به اتمام رسانید و سپس با گذراندن ادامه دوره تحصیل در مقاطع دانشگاهی موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران گردید و هم اکنون به عنوان مهندس عمران در پروژه احداث سد مخزنی دالکی مشغول به خدمت می باشد.



 فعالیت‌های مذهبی او از همان سنین کودکی به واسطه حضور در مسجد محل با تک خوانی گروه های سرود هیئت مذهبی محل و مدارس تحصیلی او  آغاز گردید و در سال ۱۳۸۳ مداحی را با پیشخوانی شروع کرد. این مداح در طی این سال ها در مساجد سیدالشهدا مسجد جنت مسجد حسینیه اعظم افتخار نوحه سرایی و نوکری اباعبدالله را داشته است.


او می گوید: مادر من از مداحانی بوده که در مجالس زنانه محل‌های فعالیت داشته و از کودکی بذر محبت به اهل بیت را در سینه این حقیر کاشته و همچنین پدر عزیزم که همیشه مشوق من بوده است تاثیر بسزایی در پیشرفت من داشته است.


این مداح اهل بیت اضافه می کند: این حقیر شکرگزار خداوند هستم که مرا در این مسیر قرار داد و امیدوارم بتوانم شکرگزار این نعمت بوده و در راه اهل بیت ثابت قدم بمانم و مشمول شفاعت حضرت اباعبدالله الحسین در این دنیا و در آخرت باشم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/136326