کد خبر: 135977 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 10 مهر 1399 - 20:46
فعالیت شبانه روزی آیفون سیتی برای تولید آیفون ۱۲

اتحادخبر: شرکت اپل ظاهرا در حال افزایش تولید آیفون ۱۲ در آستانه عرضه ماه آینده جدیدترین مدل این گوشی است.

اتحادخبر: شرکت اپل ظاهرا در حال افزایش تولید آیفون ۱۲ در آستانه عرضه ماه آینده جدیدترین مدل این گوشی است.

فعالیت شبانه روزی آیفون سیتی برای تولید آیفون ۱۲

به گزارش ایسنا، نشریه ساوت چاینا مورنینگ پست در گزارشی نوشت: کارخانه ژنگ ژوی چین که توسط شرکت فاکسکان اداره می شود و اصلی ترین محل مونتاژ آیفون است به صورت شبانه روزی کار می کند و تدابیری مانند پیشنهاد پاداش به کارگران و حذف تعطیلات را به اجرا گذاشته تا مطمئن شود که آیفون جدید به موقع تحویل داده می شود.

 

یک کارمند به این نشریه گفته است کارگران این کارخانه کار در شیفتهای شب را آغاز کرده اند و یک کارمند دیگر اظهار کرده که شیفتهای اضافی از تابستان افزایش پیدا کرده اند. همچنین از کارمندان خواسته شده است تعطیلات آتی را حذف کنند.

 

انتظار می رود اپل امسال چهار مدل جدید آیفون رو معرفی کند. دو مدل کوچک و دو مدل گران قیمت که جانشین آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس خواهند شد. همه چهار مدل جدید از اتصال ۵G پشتیبانی خواهند کرد و گفته شده که مدل پیشرفته این گوشی مانند مدل جدید آی پد پرو، حسگر لیدار خواهد داشت.

 

اپل معمولا آیفونهای جدید را در سپتامبر معرفی می کند اما این شرکت آمریکایی در ژوئیهاعلام کرد که انتظار دارد تولید مدلهای جدید امسال چند هفته دیرتر تحویل داده شود. مارک گورمان از بلومبرگ پیش بینی کرده که این مدلهای جدید در اکتبر رونمایی خواهند شد.

 

شهر ژنگ ژو به دلیل حضور کارخانه فاکسکان در این شهر و تاثیر آن روی اقتصادش، به آیفون سیتی معروف شده است. طبق گزارش سال ۲۰۱۶ نیویورک تایمز، حدود نیمی از گوشیهای آیفون جهان در کارخانه ژنگ ژو تولید می شوند.

 

طبق گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، برای این که کارکنان تولیدکننده آیفون در این کارخانه از پاداش بهره مند شوند باید حداقل ۹۹ روز مانده و ۵۵ روز کار کنند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، اپل زنجیره تامین امسال را برای ساخت ۷۵ میلیون گوشی آیفون آماده کرده که مشابه سفارشهای سال گذشته برای مدل آیفون ۱۱ است. این سفارش نشان می دهد که اپل انتظار دارد با وجود پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا، تقاضای بالایی برای آیفون ۱۲ وجود داشته باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135977