کد خبر: 135842 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 مهر 1399 - 09:28
برترین‌های جشنواره شعر بر بلندای غدیر در بوشهر معرفی شدند

اتحادخبر:  آیین پایانی جشنواره استانی شعر "بر بلندای غدیر" در بوشهر برگزار و برترین‌های آن معرفی شدند.

اتحادخبر:  آیین پایانی جشنواره استانی شعر "بر بلندای غدیر" در بوشهر برگزار و برترین‌های آن معرفی شدند.

برترین‌های جشنواره شعر بر بلندای غدیر در بوشهر معرفی شدند

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یکشنبه شب در این آیین گفت: جشنواره استانی شعر بر بلندای غدیر در دو بخش کلاسیک و آزاد برگزار و با استقبال خوب شاعران آیینی استان همراه بود.

 

احمد بارگاهی افزود: ۲۰۰ اثر از ۶۰ شاعر استان بوشهر به دبیرخانه جشنواره بر بلندای غدیر ارسال شد که در نهایت با بررسی داوران، برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: جشنواره شعر بر بلندای غدیر به‌مناسبت ایام دهه مبارک ولایت و عید سعید غدیر خم به‌صورت مجازی برگزار شد.

 

بارگاهی عنوان کرد: به اذعان داوران این جشنواره، در بخش کلاسیک آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال و انتخاب نفرات برگزیده بسیار دشوار بود.

 

وی افزود: همین امر نشان می‌دهد پتانسیل بالایی در حوزه شعر استان بوشهر وجود دارد که امیدواریم در سال‌های آتی با برگزاری جشنواره‌های دیگر قدمی در راستای اعتلای شعر بوشهر برداشته شود.

 

در بخش کلاسیک جشنواره تقیه زنگنه و حیدر منصوری به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم معرفی و علی حسین جمالی و راضیه باقرزاده نیز به صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.

 

هیات داوران این جشنواره محمد جمعه پور، ابراهیم درویشی و راضیه راستی را به عنوان برگزیده و هانیه احمدی را شایسته تقدیر معرفی کرد.

 

در بخش آزاد نیز از میان ۱۵ اثر مقام اول تا سوم انتخاب نشد و تنها سلیمه سیاوشی، صدیقه درویشی و عباس احمدی به عنوان‌های برگزیده دست پیدا کردند.

 

محمدرضا احمدی فر، غلامرضا ابراهیمی و صدیقه  مزارعی زاده داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135842