کد خبر: 135297 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1399 - 14:53
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس:
یکهزار و ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می شود

اتحاد خبر : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: تاکنون دو هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر طراحی شده‌ است که یکهزار و ۴۰۰ برنامه آن در هفته دفاع مقدس برگزار می‌ شود.به گزارش اتحاد خبر، سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز ۲۹ شهریور در سالن کنفرانس ....

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: تاکنون دو هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر طراحی شده‌ است که یکهزار و ۴۰۰ برنامه آن در هفته دفاع مقدس برگزار می‌ شود.

به گزارش اتحاد خبر، سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز ۲۹ شهریور در سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: افتخارات، عزت و عظمت کشورمان در سایه ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده است.

غریبی ادامه داد: انتقال این فرهنگ به نسل جوان از جمله برنامه ها و مباحث مطرح شده در ایام هفته دفاع مقدس است زیرا باید فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نسل بعد از دوران دفاع مقدس بیان شود.

وی با بیان اینکه ۴۳ هفته برنامه برای سال ۹۹ به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تنظیم و تدوین شده است، افزود: تاکنون دو هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر طراحی شده‌ است که یکهزار و ۴۰۰ برنامه آن در هفته دفاع مقدس برگزار می‌ شود.

سرهنگ غریبی تصریح کرد: اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس در دیدار فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: دیدار با رهبر معظم انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از جمله برنامه‌ های مهم در این هفته است.

وی تاکید کرد: امسال از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تجلیل به عمل می‌ آید که سهم استان بوشهر از این یک میلیون، ۱۱ هزار نفر است.

سرهنگ غریبی گفت: رونمایی از تولیدات فرهنگی، هنری و رادیویی و تلویزیونی، تجلیل از سربازان نمونه و نخبه نیروهای مسلح، تجلیل از تولیدکنندگان برتر اقتصاد مقاومتی، رونمایی از تولیدات دفاع مقدس و برگزاری همایش شکوه ایثار از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس استان بوشهر است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135297