کد خبر: 135226 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1399 - 09:41
۳ شعبه کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی بوشهر راه‌اندازی شد

اتحادخبر: رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۳شعبه کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی با همکاری دادگستری استان بوشهر گفت: با تحقق این مهم زمان رسیدگی به دعاوی و حل مشکلات فعالان اقتصادی تسریع می‌شود.

اتحادخبر: رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۳شعبه کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی با همکاری دادگستری استان بوشهر گفت: با تحقق این مهم زمان رسیدگی به دعاوی و حل مشکلات فعالان اقتصادی تسریع می‌شود.

3 شعبه کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی بوشهر راه‌اندازی شد

به گزارش  تسنیم ، خورشید گزدرازی بعداز ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با تاکید بر حل مشکلات صدور کارت‌های بازرگانی اظهار داشت: در این راستا سازمان توسعه تجارت در بخشنامه‌ای به روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ کرد که نسبت به تایید کارت‌های بازرگانی از طریق سامانه یکپارچه جامع تجارت اقدام شود.

 

وی، با بیان اینکه تایید کارت‌های بازرگانی از طریق سامانه یکپارچه جامع تجارت به سبب آماده نبودن زیرساخت‌ها اخلال فراوانی ایجاد کرده است گفت: این مهم سبب بلاتکلیفی فعالان اقتصادی در صدور کارت بازرگانی شده که اتاق بازرگانی بوشهر پیشنهاداتی تا راه‌اندازی کامل سامانه جامع تجارت و رفع مشکلات صدور و تمدید کارت بازرگانی  از طریق سامانه بکپارچه کارت بازرگانی هوشمند ارائه کرده است.

 

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از راه‌اندازی  3 شعبه کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی بوشهر در دادگستری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای کمک به فعالان اقتصادی و رفع مشکلات و تکریم جایگاه و شان آنان با مساعدت رئیس کل دادگستری استان بوشهر  3 شعبه کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی بوشهر در دادگستری استان بوشهر ایجاد شده است.

 

گزدرازی، با قدردانی از رئیس کل و معاونت پیشگیری دادگستری استان بوشهردر راه‌اندازی شعبه‌های کیفری و حقوقی ویژه فعالان اقتصادی بوشهر  افزود: امید می‌رود با تحقق این مهم و با توجه به ظرفیت بسیار خوب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اقتصادی و کمیته امور قضایی استان بتوان نسبت به حذف قوانین دست‌وپاگیر در مسیر تحقق جهش تولید بیش از گذشته به بخش خصوصی کمک شود.

 

وی، با تاکید بر توجه به معافیت بیمه سهم کارفرما تا سقف 5 نفر در واحدهای تولیدی خاطر نشان کرد:بر اساس قانون تصویبی در این زمینه، انتظار می‌رود با حمایت نمایندگان استان در مجلس شاهد فراگیری قانون معافیت بیمه سهم کارفرما تا سقف 5 نفر در واحدهای تولیدی در شرایط سخت اقتصادی باشیم.

 

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با تاکید بر مشمول شدن واحدهای بسته بندی خرما از قانون معافیت بیمه سهم کارفرما تا سقف 5 نفر تصریح کرد: در این راستا توجیه سازمان تامین اجتماعی بر غیر تولیدی بودن واحدهای بسته بندی خرما است که اتاق بازرگانی بوشهر خواستار توجه به نظر  سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی بر تولیدی بودن واحدهای بسته بندی خرما است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135226