کد خبر: 135198 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1399 - 08:16
فرماندار بوشهر:
اقدامات پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بوشهر مطلوب است

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اقدامات انجام شده در پیشگیری از اعتیاد به مصرف مواد مخدر در بوشهر مطلوب است.

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اقدامات انجام شده در پیشگیری از اعتیاد به مصرف مواد مخدر در بوشهر مطلوب است.

اقدامات پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بوشهر مطلوب است

به گزارش مهر، عباس جمشیدی عصر چهارشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوشهر اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف در زمینه پیشگیری، درمان و توسعه مشارکت‌های مردمی در زمینه کاهش مصرف مواد مخدر برنامه‌های خود را اعلام کنند و از تمام ظرفیت خود در این زمینه استفاده کنند.

 

وی تاکید کرد: فضای مجازی یکی از بهترین بسترهای آموزشی در زمان تعطیلی کارگاه‌های آموزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا است و نهادهای متولی مبارزه با اعتیاد از این فضا برای ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری در راستای یاریگران زندگی استفاده کنند.

 

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: جلوگیری از بازگشت اعتیاد و پیشگیری از آلودگی دوباره بهبود یافتگان از بلای خانمان سوز اعتیاد، نیازمند حمایت‌های اجتماعی از آنان است.

 

جمشیدی افزود: جامعه پذیری و ایجاد شرایط بازگشت بهبودیافتگان به زندگی سالم و عادی نیاز به همراهی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد دارد.

وی افزود: توانمندسازی بهبود یافتگان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان و حمایت مادی و اجتماعی از خانواده بهبودیافتگان؛ خودباوری و اعتماد به نفس را در آنان افزایش و احتمال بازگشت دوباره آنان به دام اعتیاد را کاهش می‌دهد.

 

فرماندار شهرستان بوشهر اظهار داشت: اقدامات انجام شده در پیشگیری از اعتیاد به مصرف مواد مخدر در بوشهر خوب است و باید کارشناسان کمیته‌های پیشگیری، درمان و مقابله، با برگزاری نشست‌های تخصصی راهکارهای عملیاتی بلند مدت و مستمر برای کاهش مصرف مواد مخدر و ترک اعتیاد ارائه دهند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135198