کد خبر: 135197 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1399 - 08:11
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه:
آموزش مهارت‌‌های کاربردی و اولیه پزشکی از نیازهای مهم جامعه است

اتحاد خبر : معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: در راستای به حداقل رسانی آسیب‌ های ناشی از حوادث آموزش مهارت‌‌ های کاربردی و اولیه فوریت‌ های پزشکی از نیازهای مهم جامعه است. سروش گرمسیری نژاد روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه اورژانس جاده ای روستای شول شهرستان گناوه با گرامیداشت ۲۶ شهریور ماه روز اورژانش اظهار کرد...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: در راستای به حداقل رسانی آسیب‌ های ناشی از حوادث آموزش مهارت‌‌ های کاربردی و اولیه فوریت‌ های پزشکی از نیازهای مهم جامعه است.

به گزارش اتحاد خبر، سروش گرمسیری نژاد روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه اورژانس جاده ای روستای شول شهرستان گناوه با گرامیداشت ۲۶ شهریور ماه روز اورژانش اظهار کرد: با برنامه ریزی می توان ضمن ارائه این آموزش ها ضریب سلامتی بیماران و مصدومان را تا زمان رسیدن اورژانس به صحنه حادثه به حد زیادی افزایش داد.



وی افزود: زحمات و تلاش های نیروهای اورژانس در خدمات رسانی و امداد به مصدومان و بیماران در سطوح مختلف نیازمندی بالاخص در ایام بیماری کرونا بر هیچکس پوشیده نیست و این نشان روحیه ایثار و از خودگذشتگی پرسنل دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: آموزش مهارت های کاربردی و ساده کمک های اولیه و فوریت های پزشکی به سطوح مختلف جامعه در کمک به مصدومان تاثیر گذار است.

گفتنی است که در شهرستان گناوه سه پایگاه اورژانس جاده ای و شهری با ۳۰ پرسنل فعال است.


















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135197