کد خبر: 135132 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1399 - 08:09
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
ظرفیت تبلیغات اسلامی بوشهر برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود

اتحادخبر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم استفاده از ظرفیت مجامع وابسته به تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشر و تبیین فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

اتحادخبر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم استفاده از ظرفیت مجامع وابسته به تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشر و تبیین فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

ظرفیت تبلیغات اسلامی بوشهر برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود

به گزارش  مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم استفاده از ظرفیت مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشر و تبیین فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت، شبکه تبلیغی، مجامع و مؤسسات قرآنی، هیئات مذهبی، کانون مداحان، خبرگزاری مهر، جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی و سایر اقشار مرتبط با مجموعه برای تعظیم و تکریم هفته دفاع مقدس و همچنین نشر و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بین اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی سازمان، برگزاری ویژه برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت و تشریح معارف اربعین حسینی و فرهنگ دفاع مقدس، ابراز داشت: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با برگزاری برنامه‌هایی با محوریت گرامیداشت سردار مدافع حرم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سعی در فراهم کردن زمینه آماده سازی سالگرد شهادت سردار رشید اسلام دارد.

 

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سخنانی با اشاره به اهمیت عدد چهل و تأکید فراوانی که در روایات بر اهمیت این عدد شده، اضافه کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه‌ی چهلمین سالگرد این رویداد ارزشمند، همه‌ی نهادها و به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی با همین نگاه باید برنامه‌ریزی مناسبی برای گرامیداشت این مناسبت گرانقدر اجرا کنند.

این نشست با حضور کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد و در آن ضمن ارائه پیشنهادات مختلف در خصوص برگزاری کیفی برنامه‌های مطلوب و مؤثر، برنامه‌های ابلاغی سازمان مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای بومی سازی آنها اقدامات لازم انجام گرفت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135132