کد خبر: 135078 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1399 - 09:06
شهردار برازجان خبر داد:
جاده‌ی سلامت، ورزشی‌تر از پیش!

اتحادخبر: جاده‌ی سلامت که قریب به سه سال است توسط شهرداری برازجان راه‌اندازی و به عنوان یک طرح شاخص در میان شهرداری‌های استان بوشهر مطرح گردیده، یکی از طرحهای حوزه‌ی مدیریتی شهر برازجان است که توانسته با برخورداری از استانداردهای نسبی و فراهم آوردن محیطی مناسب و مفرح برای ورزش خانوادگی، از جایگاه مطلوبی نزد ...

اتحادخبر: جاده‌ی سلامت که قریب به سه سال است توسط شهرداری برازجان راه‌اندازی و به عنوان یک طرح شاخص در میان شهرداری‌های استان بوشهر مطرح گردیده، یکی از طرحهای حوزه‌ی مدیریتی شهر برازجان است که توانسته با برخورداری از استانداردهای نسبی و فراهم آوردن محیطی مناسب و مفرح برای ورزش خانوادگی، از جایگاه مطلوبی نزد شهروندان برخوردار شود. وجود پیاده‌راه، تجهیزات ورزشی، پیست دوچرخه‌سواری و فضای سبز در جاده‌ی سلامت و زمین چمن مصنوعی در مجاورت آن سبب گردیده این مکان به محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و تقویت بنیه‌ی سلامت علاقه‌مندان تبدیل گردد.




حالا خبر می‌رسد پس از راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری، این بار شهرداری برازجان احداث پیست اسکیت و زمین ورزشهای ساحلی جاده سلامت را نیز استارت زده است.


این دو محیط ورزشی در زمینی به ابعاد ۴۴ متر در ۹۷ متر احداث خواهد شد که پیست اسکیت با مساحت ۲۱۵۰ متر مربع در آن طراحی گردیده و زمین ورزشهای ساحلی(هندبال، فوتبال، والیبال و...) این طرح نیز با مساحت ۱۶۳۷ مترمربع در دل پیست اسکیت احداث خواهد شد.


از آنجا که ورزشهای ساحلی و اسکیت از جمله رشته‌های ورزشی مدال آور برازجان در سطح استان و کشور به شمار می‌روند و علاقه‌مندان فراوانی در برازجان دارند امید می‌رود احداث این فضای ورزشی نقش مفیدی در رشد و باروری استعدادهای پرشمار ورزشی در شهر برازجان ایفا نماید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135078