کد خبر: 135073 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1399 - 08:46
فرماندار دشتستان:
نظارت مستمر برای عدم استفاده از قرص برنج در دشتستان انجام شود

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: نظارت مستمر برای عدم استفاده از قرص برنج در دشتستان انجام شود.فتح‌الله نوروزی در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: تشدید نظارت بر کنترل قیمت‌ها به خوبی مدنظر گروه نظارتی قرار گیرد.وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در اصناف، تصریح کرد: بازاریان که...

اتحادخبر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: نظارت مستمر برای عدم استفاده از قرص برنج در دشتستان انجام شود.

نظارت مستمر برای عدم استفاده از قرص برنج در دشتستان انجام شود

به گزارش مهر، فتح‌الله نوروزی در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: تشدید نظارت بر کنترل قیمت‌ها به خوبی مدنظر گروه نظارتی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در اصناف، تصریح کرد: بازاریان که پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فروش مناسب کالا را در نظر دارند، شناسایی و مورد تشویق قرار گیرند.

 

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: بازاریان و صنوفی که نسبت به درج قیمت کالا روی اجناس غفلت می‌کنند، توسط تیم گشت نظارتی شناسایی و برخورد لازم صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: کارگاه‌های بسته بندی خرما نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام لازم را انجام دهند.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: نظارت بر کارخانه‌های آرد توسط اداره غله، بهداشت، صنعت و معدن و تعزیرات به خوبی برنامه‌ریزی شود.

 

وی افزود: سردخانه‌ها برای نگهداری خرما و رعایت قیمت گذاری مدنظر جهاد کشاورزی در قالب کمیته‌ای با موضوع بررسی و اقدام شود.

 

فرماندار دشتستان گفت: با توجه به انبارها و کارگاه‌های خانگی (بسته بندی و نگهداری خرما) و استفاده سال گذشته باغداران و کشاورزان از قرص برنج، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظارت دقیق و آموزش‌های لازم مبنی بر عدم استفاده از قرص برنج در فصل برداشت خرما، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135073