کد خبر: 135067 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1399 - 08:18
سال تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر در فضای مجازی آغاز شد

اتحادخبر:  دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر روز سه شنبه در آیینی نمادین به روش ویدئو کنفرانسی سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰را در فضای مجازی آغاز کرد.

اتحادخبر:  دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر روز سه شنبه در آیینی نمادین به روش ویدئو کنفرانسی سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰را در فضای مجازی آغاز کرد.

 

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در این آیین گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای نقشی مهم در ایجاد اشتغال و کسب و کار دارد و زمینه‌های اشتغال در جامعه را استحکام می‌بخشد.

 

حسن ابراهیمی افزود: با توجه به کاربردی بودن رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نقش مهارت آموزی آنها در جامعه، درصد بالایی از دانشجویان جذب بازار کار می‌شوند.

 

وی محور اصلی فعالیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را کمک به ایجاد اشتغال و کسب و کار برای ورود به بازار کار عنوان کرد که تاکنون این دانشگاه در این زمینه خوب عمل کرده‌است.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط اضطراری براثر شیوع ویروس کووید ۱۹، آموزش در نیمسال جدید دراین دانشگاه از طریق بستر آموزش الکترونیکی خواهد بود.

 

اکبر منصوری نسب گفت: دانشگاه‌ها در دولت تدبیر و امید نسبت به قبل در همه زمینه‌ها رشد خوبی داشته‌اند و دولت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای نگاه کارآفرینی و مهارت آموزی دارد.

 

وی اضافه کرد: تعامل، همفکری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با مراکز آموزش عالی حلال مشکلات خواهد بود.

 

منصوری نسب اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ بیش از ۲هزار و ۵۰۰  دانشجو در ۱۹ رشته مقطع کاردانی، ۱۱ رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته و یک رشته مقطع کارشناسی پیوسته در سه دانشکده فنی و حرفه ای پسران، دختران و دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

وی یادآور شد: ظرفیت اعلام شده برای دانشجویان جدید یکهزار و ۷۰۰ دانشجو است که نتیجه آنها در نیمه دوم مهر ماه اعلام می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135067