کد خبر: 135066 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1399 - 07:57
برای کمک به دانش آموزان نیازمند؛
پویش مردمی «شور عاطفه‌ها» در استان بوشهر آغاز شد

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز پویش مردمی شور عاطفه‌ها با هدف جمع آوری ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز پویش مردمی شور عاطفه‌ها با هدف جمع آوری ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

 پویش مردمی «شور عاطفه‌ها» در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش مهر، احمد لطفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد هرساله در آستانه بازگشایی مدارس با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می‌کند.

 

وی بیان کرد: امسال نیز به سبب شرایط حاکم بر جامعه به دلیل ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه این نهاد با هدف جمع‌آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار می‌کند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه شش هزار و ۶۰۰ دانش آموز نیازمند در این استان تحت حمایت هستند گفت: شور عاطفه‌ها در ادامه پویش ایران همدل برای جمع‌آوری کمک‌های خیران و مردم هم استانی از روز شنبه ۲۲ شهریور همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۱ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

لطفی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال با توجه به وضعیت جامعه ناشی از ویروس کرونا نیازهای دانش آموزان فراتر از بسته‌های آموزشی کیف و کفش و نوشت افزار است و باید با کمک مردم و خیران برای تأمین ملزومات اصلی آنها که تبلت و گوشی‌های هوشمند است تلاش کنیم.

وی با اشاره به استعدادهای درخشان جامعه هدف این نهاد افزود: ما در تلاش هستیم برای تحقق عدالت آموزشی با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات لازم برای آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی اغلب به روش غیر حضوری و از طریق پرداخت مجازی انجام می‌شود و پایگاه‌های شور عاطفه‌ها به صورت نمادین و به تعداد محدود ایجاد می‌شود.

لطفی تصریح کرد: در این پویش ملی که با شعار همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر نام‌گذاری شده است، تمرکز بر روی جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و هم استانی‌های عزیز برای تأمین و خرید ملزومات آموزش غیرحضوری باهدف بهره‌مندی دانش آموزان کم‌بضاعت از آموزش فضای مجازی است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135066