کد خبر: 135062 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1399 - 07:38
شهردار خارگ در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر مطرح کرد
لزوم گسترش کمی و کیفی خدمات بهزیستی در جزیره خارگ / مددجویان جزیره خارگ نیازمند توجه ویژه هستند
اتحادخبر: در نشستی که با حضور شهردار خارگ، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر و معاون پشتیبانی ،رئیس بهزیستی شهرستان بوشهر ،رئیس بهزیستی خارگ و رئیس روابط عمومی عملیات عمومی برگزار شد مسائل و مشکلات مددجویان جزیره خارگ مورد بررسی قرار گرفت و ارتقا و بهبود کیفیت خدمات بهزیستی در جزیره خارگ به بحث گذاشته شد...
اتحادخبر: در نشستی که با حضور شهردار خارگ، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر و معاون پشتیبانی ،رئیس بهزیستی شهرستان بوشهر ،رئیس بهزیستی خارگ و رئیس روابط عمومی عملیات عمومی برگزار شد مسائل و مشکلات مددجویان جزیره خارگ مورد بررسی قرار گرفت و ارتقا و بهبود کیفیت خدمات بهزیستی در جزیره خارگ به بحث گذاشته شد.



در این دیدار شهردار خارگ با اشاره به لزوم توجه خاص به معیشت مددجویان بهزیستی در این جزیره اذعان کرد : مدد جویان در جزیره خارگ به واسطه محدودیت هایی که این جزیره از حیث امکانات درمانی دارد ، نیازمند توجهی خاص و دوچندان به ویژه در جهت بهره‌ گیری از خدمات تخصصی مددکاری هستند. از این رو امید است تا گسترش کمی و کیفی خدمات بهزیستی در جزیره خارگ ، با رویکرد پیشگیری محور ، ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها ، بهبود معیشت این قشر آسیب پذیر جامعه را نیز موجب گردد. شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نیز با دغدغه مندی نسبت به رفاه و آرامش مددجویان آمادگی هرگونه همکاری را برای گسترش خدمات به ایشان دارد.

شهردار خارگ ادامه داد: ارائه تسهیلات کم بهره با دوره پرداخت طولانی از جمله راهکارهایی است که می تواند تاثیر ویژه ای در بهبود وضعیت معیشت مددجویان داشته باشد. ارائه تسهیلات مناسب و تقویت مهارت افزایی از جمله گام های سازنده و بنیادی برای اشتغالزایی ، بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی مددجویان است که امیدواریم با همدلی و همراهی بهزیستی و کلیه نهادهای مستقر در جزیره به منصه ظهور برسد.

در ادامه این نشست نیز مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به دغدغه مندی این ارگان در ارائه خدمات شایسته به مددجویان جزیره خارگ اذعان داشت : این مجموعه همواره رسیدگی به مشکلات و معیشت این قشر آسیب پذیر جامعه را در اولویت های خود قرار داده است و در تلاش است تا با همراهی و همدلی ارگان های مختلف به تقویت و بهبود مستمر خدمات به ویژه در جزیره خارگ بپردازد.

 

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135062