کد خبر: 135030 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1399 - 20:20
جذب ۲۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی در پزشکی قانونی

اتحادخبر:  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ۲۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی امسال جذب پزشکی قانونی می‌شوند.

اتحادخبر:  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ۲۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی امسال جذب پزشکی قانونی می‌شوند.

جذب ۲۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی در پزشکی قانونی

به گزارش ایرنا، رضا حاج منوچهری افزود: در آزمون استخدامی پیش رو امسال که در حال حاضر ثبت نام آن آغاز شده، مجوز به کارگیری ۲۰۰ نفر به سازمان داده شده و در قالب برگزاری این آزمون بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را پذیرش خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشاغل و پست های در نظر گرفته برای این آزمون بر اساس نیاز سازمان پزشکی قانونی تعیین شده که بیشتر نیروهای فنی و تخصصی هستند و با به کارگیری آنان بخشی از مشکلات این سازمان در حوزه کمبود نیروی انسانی رفع خواهد شد.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی پزشکی قانونی با اشاره به کمبود نیروی انسانی دراین سازمان گفت: اکنون بیش از ۶۰ درصد از پست های این سازمان بلاتصدی و خالی است که امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم بتوانیم نیروهای مورد نیاز خود را به کارگیری کنیم.

 

 حاج منوچهری در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی امسال خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری آزمون با توجه به شرایط خاص کشور (همه گیری کرونا)، توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد اما علاقه مندان برای ثبت نام در این آزمون تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه ۲۹ شهریور فرصت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان آموزش و سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

به گفته وی در آزمون استخدامی سالجاری مشاغلی همچون پزشک متخصص و عمومی، دندان‌پزشک، کارشناس امور آزمایشگاه، کاردان پزشکی قانونی، کارشناس تحلیلگر سیستم، حسابدار، کارشناس امور مالی، متصدی امور دفتری  در پزشکی قانونی پذیرش خواهند شد در دفترچه آزمون استخدامی سال ۹۹  از صفحات ۳۶۲ تا۳۶۸ مربوط به پزشکی قانونی است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/135030