کد خبر: 134997 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1399 - 09:00
طنز اختصاصی اتحاد خبر/جاروف
طنز/ سایت دوست‌یابی

اتحادخبر-میم. پاسا:بعد از این شماره جاروف در اقدامی چهار درصدی سعی خواهم کرد، یک سایت دوست یابیِ خیلی شیک راه اندازی کنم تا از این زندگی فلاکت بار رها شوم و یک زندگی لاکچری را برای خودم و خانواده دست و پا کنم! از آنجایی که در حال حاضر در کشور ما، بدون داشتن یک دوست نمی شود زندگی کرد، می‌بایست تلاش کرد تا دوستانی پیدا شوند که...

میم. پاسا :

بعد از این شماره جاروف در اقدامی چهار درصدی سعی خواهم کرد، یک سایت دوست یابیِ خیلی شیک راه اندازی کنم تا از این زندگی فلاکت بار رها شوم و یک زندگی لاکچری را برای خودم و خانواده دست و پا کنم! از آنجایی که در حال حاضر در کشور ما، بدون داشتن یک دوست نمی شود زندگی کرد، می‌بایست تلاش کرد تا دوستانی پیدا شوند که برایت خانه بخرند! ماشین‌مدل روز برایت قولنامه کنند! و گاهی هم برایت غذا سفارش دهند. ( حالا لواسان هم هیچ! همین زمین های کنار کوه را به نامم کنند)


روزی که جنابت آقای طبرِ نسبتأ محترم فرمودند  فلان زمین را از دوستم گرفتم و اگر شما  چنین دوستی ندارید به من چه! خنده ام گرفت و در ذهن بیمار خودم گفتم کدام احمق به عنوان دوست، چنین کاری را برای دوستش انجام می دهد. تا این که لحظه به لحظه به آمارِ دوستان افراد سرشناس در کشور افزوده شد.
همین چند وقت پیش آقایِ بی‌پناهی اعلام کرد آن خانه ی بسیار محقر و کلنگی را در سعادت آباد یکی از دوستان با ارزشم برایم ساخته و مقدمات شراکت را برای دو طبقه ی ناچیز فراهم کرده است. با این صحبت‌ها، منتهی الیه راست روده ام، از شش جهت جغرافیایی، آنهم در خلاف جهت جغرافیایی کشیده شد که ای وای در این عمر شریف پنجاه و خورده ای، چرا دوستانی  نداشتم که خرابِ رفیق باشند!


صد البته این دوستان و این نوع دوستی، مسبوق به سابقه است. یادم می آید در دولت با ارزش محمود، دوستِ با ارزشش، پژوی درب و داغونش را به قیمت گزاف خرید تا رفیق بهتر از جان اش از دریافت این هدیه خرسند گردد! یا اینکه در بوق و کرنا به ما می‌گفتند هزینه انتخاباتِ ریاست جمهوریِ استاد شاه‌کلید، از محلِ کمک‌های مردمی است ( شما بخوانید کمک های دوستان غیر مردمی) ما هم کاملا ساده و باورپذیر. هیچ سوالی هم در ذهن مان نمی آمد که آدم چندتا دوست با ارزش دارد که اینطور برایش سر و دست بشکنند. یا اینکه در یکی از مناظرات انتخاباتی، عالیجناب نامی! مانده حساب و حقوقِ خود و خانواده محترمش را مقدار ناچیزی اعلام کرد. بالاغیرتا باور کردن آن و مزایای حقوقی اش بسی سخت و دشوار بود تا اینکه فهمیدم  این بنده خدا راست می‌گفت . اگر قرار است ماشین یا خانه‌ی اختیار کند، با اندک آب باریکه ی حقوق نمی‌شود زندگیی کرد! حتماً دوستانی  دارند که منزل مسکونی را  در شیک ترین محله برایش اختیار   و اتومبیل زندگی شان، دولتی به تملک درآید یا از قبَل همین دوستان با ارزش خریداری گردد. پس با یک حساب سرانگشتی، باور خواهیم کرد که حقوق و دارایی شان، طبق همان  فیشی است که در مناظره اعلام شده بود.

انشاالله بعد از افتتاح سایت دوست یابی ام، شرایط  اختصاصیِ دوستیابی را حضورتان تقدیم می‌کنم. البته اینکار سریعا انجام خواهد شد. چون با توجه به نفوذی که در وزارتخانه دارم کارهای عملیاتی این سایت سریعاً انجام خواهد شد. فقط امیدوارم جناب آقای نماینده  هم با توجه به نفوذ در جهانِ مجلس، کاغذ بازی را کمتر کنند که بنده به مشکل اساسی برخورد نکنم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/134997