کد خبر: 134928 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1399 - 07:43
طی پنج ماه گذشته؛
۱۳۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شد

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: طی پنج ماه گذشته هزار و ۳۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است. احمد لطفی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های این نهاد برای توانمندسازی خانواده‌ای تحت حمایت، توجه جدی به موضوع اشتغال و کاریابی برای مددجویان تحت پوشش و فرزندان آنهاست. وی افزود: با وجود شرایط موجود در...

اتحادخبر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: طی پنج ماه گذشته هزار و ۳۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است.

۱۳۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های این نهاد برای توانمندسازی خانواده‌ای تحت حمایت، توجه جدی به موضوع اشتغال و کاریابی برای مددجویان تحت پوشش و فرزندان آنهاست.

 

وی افزود: با وجود شرایط موجود در سطح استان در زمینه انتشار ویروس کرونا، فضای کسب و کار و زمینه سازی برای حرفه‌آموزی و ارائه تسهیلات اشتغال در کمیته امداد استان بوشهر تعطیل نشده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: میزان اعتبار اشتغال سال جاری این نهاد در استان بوشهر، ۱۷۰ میلیارد تومان است که ۱۵۱ میلیارد تومان از منابع بانکی و مابقی از منابع داخلی امداد، تأمین اعتبار می‌شود.

 

لطفی ادامه داد: طی پنج ماه اول سال جاری، ۱۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان استان بوشهر مصوب شده که با پرداخت ۲۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل، سبب ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ نفر شده است.

 

وی با قدردانی از بانک‌های عامل برای همکاری با این نهاد در آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به مددجویان، ادامه داد: به زودی تعداد بیشتری از مددجویان این نهاد که پرونده‌های آنها در بانک‌ها برای دریافت تسهیلات اشتغال آماده است، پرداخت می‌شود.

 

لطفی گفت: البته از طریق کاریابی و هماهنگی با مراکز تولیدی و صنعتی، زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: کشاورزی، خدمات، صنایع دستی و فرش و گلیم بیشترین حوزه‌هایی است که مددجویان کمیته امداد استان بوشهر برای ایجاد اشتغال از این نهاد تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/134928