کد خبر: 134907 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1399 - 14:36
اضافه شدن 6 فوتی جدید در اثر کرونا /میانگین بستری روزانه ۵۰ بیمار، نشان‌دهنده وضعیت هشدار است

اتحاد خبر:دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی روزهای گذشته در استان بوشهر که در روز ۲۲ شهریورماه نتایج آزمایش کرونای آنان مثبت اعلام شد، گفت: متأسفانه یک بانوی ۷۵ ساله باسابقه فشارخون و دیابت در روز ۱۹ شهریور، یک آقای ۶۳ ساله باسابقه بیماری قلبی در روز ۲۰ شهریور، دو آقای ۶۴ و ۸۳ ساله باسابقه فشارخون، یک بانوی ۶۵ ساله باسابقه فشارخون و یک بانوی ۲۵ ساله ....

اتحاد خبر:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ شنبه ۲۲ شهریورماه ۳۲۱ نفر است.

دکتر سعید کشمیری به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۹ مورد به کرونا قطعی است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۵۴ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۲۷ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی روزهای گذشته در استان بوشهر که در روز ۲۲ شهریورماه نتایج آزمایش کرونای آنان مثبت اعلام شد، گفت: متأسفانه یک بانوی ۷۵ ساله باسابقه فشارخون و دیابت در روز ۱۹ شهریور، یک آقای ۶۳ ساله باسابقه بیماری قلبی در روز ۲۰ شهریور، دو آقای ۶۴ و ۸۳ ساله باسابقه فشارخون، یک بانوی ۶۵ ساله باسابقه فشارخون و یک بانوی ۲۵ ساله بدون سابقه بیماری نیز در روز ۲۱ شهریورماه به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: میانگین بستری روزانه ۵۰ بیمار جدید مشکوک به کرونا نشان‌دهنده وضعیت هشدار و شرایط نامطلوب گردش بیماری بین مردم است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/134907