امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 شهريور 1399 - 06:44

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۶/۱۷

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۶/۱۷

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی عاشقانه و سرشار از محبتی دارید و در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود فرصتی پیدا می‌کنید تا رابطه محبت‌آمیز خود را با اطرافیان عمیق‌تر کنید. در شهریور ماه امسال فکری بکر به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. در ماه‌های آبان و آذر فرصتی دست می‌دهد تا به مسافرتی کوتاه بروید و حسابی تفریح کنید. بهمن ماه امسال زمان آن فرا می‌رسد که کمی به خودتان توجه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با محبت و تلاش به پایان برسانید و خاطره‌های خوش این سال را برای همیشه ماندگار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت شما را فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. خبرپراکنی را کنار بگذارید و به شایعه‌ها دامن نزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آن‌ها درس بگیرید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که قدردان زحمت‌های ایشان هستید. قصد انجام کار جدید یا مشارکتی را دارید، اما شرط عقل این است که بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه مشارکتی، جوانب کار را بررسی کنید و جلوی ضرر‌های احتمالی را بگیرید. کار‌های امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرود‌های زیادی دارد. امروز پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. فرصتی پیدا می‌کنید تا کاری سرگرم‌کننده را به همراه دوستان و آشنایان انجام دهید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از آرزو‌های دیرینه تان امروز برآورده می‌شود. قصد خرید کالایی گران‌بها را دارید و امروز زمان مناسبی برای خرید است. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت بیشتر به خدمت بگیرید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آن‌ها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آن‌ها محکم کنید. عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد. پیشرفت چشمگیری را در کار‌ها شاهد خواهید بود. کار‌های مهم را پشت‌گوش نیاندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کار‌ها وقت‌شناس و مصمم هستید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی شما خاتمه می‌یابد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. به فکر افتاده‌اید که وضعیت کاری‌تان را بهبود بخشید و کار جدید یا شراکتی را آغاز کنید، اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری، یک‌بار دیگر شرایط این کار یا شراکت را بررسی نمایید و پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، این کار جدید را آغاز نمایید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرید و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از جانب فامیل همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که راز‌های کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. یکی از اطرافیان احترام زیادی برای شما قائل است و اهمیت زیادی به رفتار و گفتار شما می‌دهد، این وضعیت شما را در نزد ایشان به الگویی از صفات پسندیده تبدیل کرده است. اجازه ندهید این فرد ناامید شود و با ادامه کار‌های پسندیده، به الگوی شایسته‌ای برای دیگران تبدیل شوید. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. موقعیتی برای پیشرفت در پیش‌روی شما قرار دارد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 5 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...