امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 شهريور 1399 - 06:36

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۶/۱۵

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹/۰۶/۱۵

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های عمرتان اعتماد اطرافیان را بدست آورده‌اید و در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، فرصتی پیدا می‌کنید تا به آن‌ها ثابت کنید که شایستگی اعتمادشان را دارید. در شهریور ماه امسال صداقت بیشتری داشته باشید و به کسی دروغ نگویید. آبان ماه شرایطی فراهم می‌شود تا رفقای بیشتری پیدا کنید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. در دی ماه مشکلی میان شما و اعضای خانواده ایجاد خواهد شد، این مشکل را جدی نگیرید و با آرامش و خویشتن‌داری آن را پشت سر بگذارید. در ماه بهمن با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و این تصمیم شما را به شک خواهد انداخت، به نفع شما است که با اطرافیان مشورت کنید و تصمیمی بگیرید که به نفع شما و اعضای خانواده باشد. تابستان سال آینده زمان تفریح و استراحت شما است و لحظه‌هایی سرشار از خوشی و شادکامی را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید را با پشتکار و تلاش به پایان برسانید و خاطره‌های این سال را برای همیشه در ذهن خود ماندگار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کودک درون‌تان امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. روحیه صرفه‌جویانه‌ای که دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی تاکنون از پس‌انداز و صرفه‌جویی ضرر نکرده‌است. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک‌تان می‌آیند. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی که با آن‌ها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید و روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

عادت‌های ناپسندی دارید و این رفتار سلامت شما را به خطر انداخته، امروز زمان خوبی است که تصمیم بگیرید این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سلامت و نشاط خود را تضمین نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به فکر سلامت‌تان نیستید و با خوردن خوراکی‌های مضر و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های‌تان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. به همراه دوستان و قدیمی دور هم جمع خواهید شد و حسابی خوش می‌گذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. از معاشرت با افرادی که آشنایی کاملی از آن‌ها ندارید برحذر باشید. رابطه خود با دوستان صمیمی را گسترش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک و ناچیز خواهید دید. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز کرده‌اید و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. وضعیت مالی خوبی دارید، اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرود‌های زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روز‌های گرفتاری کنار بگذارید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید، در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. پولی به دست‌تان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توقع‌های زیادی از شما دارد و این روحیه دلخوری شما را به دنبال خواهد داشت. کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و فرصتی از روز را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار شما لذت می‌برند. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوست‌تان دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آن‌ها درس بگیرید. شک و تردید بی‌پایه و اساس به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خاتمه دهید. اجازه ندهید تجربه‌های ناراحت‌کننده‌ای که در گذشته داشته‌اید، روز شما را خراب کند. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. حواس‌تان به دخل‌وخرج‌تان باشد. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. امروز غرق خاطره روز‌های اول عاشقی‌تان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روز‌ها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. به‌رغم کار‌های زیادی که دارید، فرصتی برای استراحت و تنهایی پیدا می‌کنید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا حسابی به خودتان برسید و خوش‌تیپ کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۹ [حدود 21 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/28
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • از اصحاب رسانه (رسانه های مجوزدار شهر برازجان) حمایت مالی میشود
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نماینده دشتستان عازم روسیه شد
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...