کد خبر: 134440 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 شهريور 1399 - 09:31
با حضور علاقمندان به استاد امرو هیچستانی؛
پیکر طنز پرداز دشتستانی در کنار فرج الله کمالی آرام گرفت/ تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: پیکر زنده یاد حسن‌ انصاری ملقب به امرو هیچستانی، شاعر، نویسنده و طنز نویس هفته نامه اتحاد جنوب و برخی نشریات استان بوشهر صبح امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه در شهر برازجان تشییع و در کنار استاد فرج الله کمالی به خاک سپرده شد. در این آئین اکبر صابری مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه خبری اتحاد خبر با برشمردن برخی ویژگی ها و خدمات ارزنده...

اتحاد خبر: پیکر زنده یاد حسن‌ انصاری ملقب به امرو هیچستانی، شاعر، نویسنده و طنز نویس هفته نامه اتحاد جنوب و برخی نشریات استان بوشهر صبح امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه با حضور اهالی فرهنگ و رسانه و علاقمندان به ایشان در شهر برازجان تشییع و در کنار استاد فرج الله کمالی به خاک سپرده شد.

 

در این آئین اکبر صابری مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه خبری اتحاد خبر با برشمردن برخی ویژگی ها و خدمات ارزنده فرهنگی استاد حسن انصاری یاد و خاطر آن فقید سعید را گرامی داشت و به خانواده و علاقمندان به آن مرحوم تسلیت گفت.

 

به گزارش اتحاد خبر، حسن‌ انصاری، فرهنگی بازنشسته، شاعر، نویسنده و طنز نویس محبوب دشتستانی، پس از تحمل سه هفته درگیری با بیماری کرونا روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه ۹۹ دار فانی را وداع گفت.

زنده یاد حسن انصاری متولد ۱۳۴۳ بود که در سن ۵۶ سالگی بدرود حیات گفت.




























































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/134440