کد خبر: 133402 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 08:13
فرماندار تنگستان:
احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است.

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است.

احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است

به گزارش مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش مهمترین نهاد تصمیم گیری برای آموزش و پرورش است.

 

وی اضافه کرد: اگر توسعه و پیشرفت شهرستان برای ما مهم است باید به آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین نهاد در توسعه کمک کنیم و هر میزان بتوانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم به توسعه آینده شهرستان کمک کرده‌ایم.

 

رفیعی‌پور مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت دانست و افزود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می‌شوند از وظایف آموزش و پرورش است.

 

فرماندار تنگستان با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید در احداث‌مدارس در شهرستان تنگستان بیان داشت: با توجه به آمار بالای مدارس تخریبی و علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی دولت در هفت سال گذشته بالغ بر ۴۰ مدرسه را در تنگستان ساخته و یا در حال احداث است.

 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت احداث مدارس آمار قابل قبولی بوده، ولی نیاز به احداث مدارس جدید نیز از مطالبات مردم و نیاز مبرم شهرستان است.

 

رفیعی‌پور مشارکت خیرین در احداث‌مدارس را مهم دانست و افزود: جلب سرمایه‌های مردمی و مشارکت خیرین از منابع قابل اعتماد و ارزشمند است که با دعوت از خیرین بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل می‌شود و بایستی با فعال نمودن انجمن خیرین مدرسه ساز از این ظرفیت بسیار خوب برای احداث مدارس در شهرستان استفاده کرد.

 

مساعدت و همراهی همه ادارات شهرستان در برگزاری کنکور سراسری، ایجاد مرکز رفاهی تجاری فرهنگیان، تغییر نام یکی از مدارس شهرستان در روستای انبارک بخش مرکزی از هجرت به نام شهید رئیس‌علی دلواری و احداث زمین چمن مصنوعی در یکی از مدارس شهر اهرم از موارد مهم مورد بحث در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133402