کد خبر: 133399 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 08:03
مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:
۲۵ حرفه مهارتی در فرماندهی انتظامی بوشهر آموزش داده می‌شود

اتحادخبر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آموزش ۲۵ حرفه مهارتی در فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

اتحادخبر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آموزش ۲۵ حرفه مهارتی در فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

 ۲۵ حرفه مهارتی در فرماندهی انتظامی بوشهر آموزش داده می‌شود

به گزارش مهر، عبدالمجید دراهکی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مهارت‌آموزی سربازان وظیفه، آغاز یک تحول عظیم در اشتغال و اقتصاد کشور است.

 

وی با بیان این مطلب که در نیروی انتظامی گنجینه‌ای از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات داریم، گفت: این گنجینه در نیروی انتظامی بالقوه بوده و با مهارت‌آموزی، به یک گنجینه بالفعل تبدیل خواهد شد.

 

دراهکی از ارائه بیش از ۲۵ حرفه مهارتی در یگان‌های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری خبر داد و افزود: امروز، روز بسیار بزرگ برای جوانان کشور است و کمک به اجرای امر مهارت‌آموزی سربازان وظیفه آغاز یک تحول عظیم در سال‌های بعد و به دنبال آن توسعه بهره‌وری اقتصادی در کشور است.

 

وی مهارت‌آموزی سربازان را از ارکان مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و اظهار کرد: مهارت‌آموزی نیروهای مسلح ارزش عبادی و سیاسی دارد و از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است که به دلایل مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی اتخاذ شده است و ما باید در اجرای فرامین ایشان تمام تلاش خود را بکار گیریم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اضافه کرد: بیش از ۳۰ کارگاه مهارت‌آموزی در فرماندهی انتظامی استان در حال فعالیت در حوزه مهارت‌آموزی هستند.

دراهکی بیان کرد: سربازان ما نیروی جوان و ذخیره‌های آتیه مملکت هستند و مهارت‌آموزی به آنان در طول دوران خدمت سربازی منجر به توانمند شدن آنان خواهد شد تا پس از گذراندن این دوران با به‌کارگیری مهارت کسب‌شده بتوانند نقش خود را در جامعه ایفا کرده و به عنوان قشری مولد در فرصت‌های شغلی موجود مشغول به کار شوند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133399