کد خبر: 133245 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1399 - 22:03
تفاوت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی نحوه آموزش است/ نام نویسی دوره های کاردانی و کارشناسی 4 الی 11 شهریور/ تصاویر

اتحاد خبر: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در 4 حوزه  از قبیل؛  مدیریت و خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و ادب فعالیت دارد.به گزارش اتحاد خبر؛ شبیر اشکپور مطلق ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی با دیگر مراکز عالی علمی متفاوت است؛ اظهار می داشت: تفاوت آموزش در ...

اتحاد خبر- سکینه صابری: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در 4 حوزه  از قبیل؛  مدیریت و خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و ادب فعالیت دارد.



به گزارش اتحاد خبر؛ شبیر اشکپور مطلق ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی با دیگر مراکز عالی علمی متفاوت است؛ اظهار می داشت: تفاوت آموزش در دانشگاه جامع علمی کاربردی با دیگر مراکز علمی، نحوه آموزش در این دانشگاه می باشد، دانشجویان پس از آموزش درس تئوری در کلاس، در حوزه میدانی نیز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه علمی کاربردی؛ تعامل بین علم و عمل، آموزش و شغل، برنامه و فعالیت روز، ارتقاء شغل، یادگیری در حد تسلط در زمان می باشد.

وی افزود: 16 مرکز آموزش علمی کاربردی در استان بوشهر ایجاد شده و تاکنون 46هزار نفر فارغ التحصیل داشته است که حدود 10 مرکز در بوشهر می باشد.



اشکپور اضافه کرد: توزیع مراکز دانشگاه عالی علمی کاربردی بجز دو شهر جم و دیر در کل استان بوشهر می باشد که آن دو شهر نیز در صددیم در حوزه ای بر اساس نیاز سنجی تاسیس کنیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر افزود: در حال حاضر تعداد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر 8292 نفر و تعداد مدرسان  736 نفر می باشد.

وی فعالیت های اخیر این مرکز را تشریح کرد و اظهار داشت: از برنامه ها و فعالیت های دانشگاه اجرای 4287 کلاس آموزشی با کمک سامانه هم آوا و برگزاری 3075 آزمون بود.

وی به اجرای سطح بندی مراکز اشاره کرد و اظهار داشت: سطح بندی در مراکز دانشگاه علمی کاربردی اجرا می شود که در 4 سطح می باشد، هر مرکزی در سطح بالاتری قرارگیرد به آن مراکز سندهای تشویقی اهدا می شود که مراکز بوشهر در سطح 2 و 3 می باشد.



سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان بوشهر از پذیرش دانشجویان خبر داد و گفت: پذیرش دانشجویان در سال جدید بصورت مجازی می باشد و از 15 شهریور شروع می شود.

وی افزود: دانشجویان در 72 رشته کاردانی و 43 رشته کارشناسی در 206 کد رشته محل از 4 الی 11 شهریور مقطع کاردانی و از11 الی  17 شهریور مقطع کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام می کنند./ص








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133245