کد خبر: 133201 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1399 - 07:24
آقای گل لیگ پرتغال: استعدادهای فوتبالی بوشهر به حمایت ویژه نیاز دارند

اتحادخبر:  ملی پوش بوشهری و آقای گل لیگ پرتغال با اشاره به وجود استعدادهای زیاد در فوتبال بوشهر گفت: این استعدادها نیازمند حمایت ویژه هستند که در صورت دیده شدن حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

اتحادخبر:  ملی پوش بوشهری و آقای گل لیگ پرتغال با اشاره به وجود استعدادهای زیاد در فوتبال بوشهر گفت: این استعدادها نیازمند حمایت ویژه هستند که در صورت دیده شدن حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

آقای گل لیگ پرتغال: استعدادهای فوتبالی بوشهر به حمایت ویژه نیاز دارند

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی روز شنبه در دیدار با رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: شرط لازم برای پیشرفت یک فوتبالیست و معرفی به سطح اول فوتبال مملکت، تلاش‌های فردی است اما در کنار آن حمایت‌های مدیریتی از فوتبالیست‌ها باید انجام شود.

 

وی ادامه داد: یک مدیر می‌تواند آینده فوتبالی یک ورزشکار جوان را بسازد و یا برای همیشه نابود کند و اعتقاد دارم مدیران فوتبالی استان بوشهر، به دنبال معرفی چهره‌های جدید فوتبالی این استان به سطح اول فوتبال کشور هستند.

 

طارمی گفت: از هفت سالگی پایم به فوتبال باز شد و طی دوره‌هایی، به شکل رسمی در رده‌های مختلف تیمی در استان بوشهر فوتبال بازی می‌کردم، استعدادهای فراوانی را دیدم که هر کدام از این افراد در صورت حمایت‌های مدیریتی می‌توانستند نام بوشهر را در سطح اول فوتبال این کشور، بلند کنند.

ملی پوش تیم فوتبال ایران بیان کرد: همیشه خود را یک بوشهری می‌دانم و سعی و تلاشم این بوده است که آبروی بوشهر را در میدان‌های داخلی و خارجی حفظ کنم.

 

طارمی اظهار کرد: رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر، فردی با برنامه است که با استفاده از افرادی کاربلد تغییرات مهم ساختاری را در این ورزش در استان بوشهر کلید زده است.

 

وی تصریح کرد: اهل تعریف و تعارف بی پایه نیستم و نیاز هم به تعاریف کلیشه‌ای ندارم و اگر می‌گویم رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر منشاء تغییرات اساسی در عرصه ساختاری مدیریتی این ورزش در استان بوشهر شده است، گزافه گویی نیست.

 

طارمی ادامه داد: افرادی را در رده‌های مختلف مدیریتی فوتبال استان بوشهر در مجموعه هیات فوتبال این استان می‌بینم که بر اساس روابط و ضوابط انتخاب نشده‌اند بلکه اهل فوتبال هستند و می خواهند فوتبال بوشهر پیشرفت کند.

 

وی یادآور شد: موضوع، تقدیر و تشکر نیست بلکه وقتی می‌بینم فرهنگ تقدیر و تشکر در این هیات ورزشی پرطرفدار نهادینه شده، جای سپاس دارد.

طارمی اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم زمینه تقدیر از چهره‌های نوظهور فوتبال استان بوشهر در رده‌های مختلف سنی که در عرصه ملی نام آور شدند فراهم شود تا شاهد ایجاد انگیزه بیشتر برای این افراد و سایر ورزشکاران هم استانی باشیم.

 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تاریخ سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ورزشی استان بوشهر مزین به نام‌هایی است که سبب شده این استان در عرصه ملی و بین المللی به خوبی شناخته شود.

 

امیرحسین محتشم افزود: اگر روزی شهید رئیسعلی دلواری پرچم‌دار دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در فضای ملی و بین المللی بوده است امروز از استان بوشهر فوتبالیستی صاحب سبک، نام این استان را در این عرصه‌ها زنده نگه داشته است.

 

وی تصریح کرد: طارمی در کنار این که فوتبالیستی بی حاشیه و خوش رفتار در مستطیل سبز است، در حوزه فرهنگی نیز سرآمد بوده و با فعالیت‌های فرهنگی، مایه اعتبار برای هر بوشهری شده است.

 

محتشم گفت: اخلاق ، رفتار و منش پهلوانی "مهدی طارمی"، وی را به الگویی مناسب برای فوتبالیست‌های نوجوان و جوان در استان بوشهر و کشور تبدیل کرده است.

 

وی از مهدی طارمی به عنوان سربازی برای بلند کردن نام این استان در فضای بین المللی یاد کرد و افزود: وجود فوتبالیست‌هایی مانند مسیگر، ماهینی، قائدی و طارمی در کنار سایر فوتبالیست‌هایی که در سطح اول فوتبال ایران شاغل هستند اعتبار و افتخار فوتبال این استان به شمار می‌روند و نیاز است حرمت این سرمایه‌های ملی حفظ شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133201