کد خبر: 133172 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1399 - 10:43
شهردار سعدآباد؛
با حمایت های استاندار و معاون عمرانی استاندار پروژه بهسازی ورودی شهر سعدآباد با جدیت در حال اجراست/تصاویر

اتحاد خبر:شهردار سعدآباد گفت:با حمایت ها و مساعدت های استاندار و معاون امور عمرانی استاندار،اجرای پروژه بهسازی و تعریض محور آب پخش-سعدآباد حدفاصل تقاطع در حال احداث تا ورودی شهر با جدیت در حال اجراست.ابوالقاسم شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت:این پروژه از خواسته های بحق مردم در سالیان گذشته بود که بحمدلله با مساعدت استاندار  و ....

اتحاد خبر:شهردار سعدآباد گفت:با حمایت ها و مساعدت های استاندار و معاون امور عمرانی استاندار،اجرای پروژه بهسازی و تعریض محور آب پخش-سعدآباد حدفاصل تقاطع در حال احداث تا ورودی شهر با جدیت در حال اجراست.

به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد؛ابوالقاسم شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت:این پروژه از خواسته های بحق مردم در سالیان گذشته بود که بحمدلله با مساعدت استاندار  و ستوده معاون امور عمرانی استاندار با جدیت در حال اجراست و انشالله در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد؛این پروژه با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجراست که جا دارد از این عزیزان گرانقدر نیز قدردانی نمایم.

شهردار سعدآباد ابراز داشت:شهروندان خوب و نجیب سعدآبادی از اجرای این پروژه رضایت دارند و جا دارد به نمایندگی از مردم سعدآباد از استاندار و دکتر ستوده معاون امور عمرانی استاندار  بخاطر حمایتها و حسن توجه اشان قدردانی ویژه نمایم.








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133172