کد خبر: 133168 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 16:37
رئیس شورای شهر برازجان:
یکی از عملکرد خوب شورای پنجم انتخاب شهردار است/ شورای برازجان از نداشتن ساختمان مطلوب رنج می برد

اتحاد خبر : رئیس شورای شهر برازجان گفت: شورای اسلامی شهر برازجان ساختمان مناسبی ندارد و برای احداث این ساختمان نیازمند بودجه هستیم.به گزارش اتحاد خبر، محراب بنافی روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران باید با قلم خود در بین مردم ایجاد نشاط و امید کنند، گفت: حفظ ارزش‌ها ....

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: رئیس شورای شهر برازجان گفت: شورای اسلامی شهر برازجان ساختمان مناسبی ندارد و برای احداث این ساختمان نیازمند بودجه هستیم.



به گزارش اتحاد خبر، محراب بنافی روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران باید با قلم خود در بین مردم ایجاد نشاط و امید کنند، گفت: حفظ ارزش‌ها و تزریق آرامش به جامعه از دیگر رسالت‌ های خبرنگاران است.

بنافی افزود: یکی از عوامل تاثیرگذار در موفق بودن شهر، تصمیم بجای شورا است؛ زیرا شورا با تصمیم بجا و انتخاب شهردار کارا، شهر را متحول می کند.

وی گفت: تحولی که در شهر دیده می‌شود از عملکرد و نگاه مثبت شورای پنجم است.

رئیس شورای شهر برازجان خاطر نشان کرد: حل نشدن بعضی از مشکلات به این دلیل است که ما در بدترین شرایط اقتصادی کشور در ۴۰ ساله اخیر قرار داریم اما توانسته ایم خیلی از این مشکلات را جهت پیشرفت این شهرسامان دهیم.

بنافی با اشاره به اینکه شورا خالی از ضعف هم نیست، یادآور شد: با درایتی که شورای پنجم انجام داده است، توانسته شهر را مدیریت کند و به تمام مشکلات شهر بپردازد.



وی با اشاره اینکه یک سال دیگر به پایان کار شورای پنجم مانده است، گفت: تا لحظه ای که هستیم باید این فرصت ها را غنیمت بشماریم و رسالتی که داریم را به خوبی به اتمام برسانیم. همچنین یکی از عملکرد خوب شورای پنجم انتخاب شهرداری با درایت است.

رئیس شورای شهر برازجان بیان کرد: هرچه ارتباط ما با رسانه ها بیشتر باشد ارزش و اهمیت کارمان بالاتر می‌رود، رسانه‌ ها در جهت پیشرفت مسئول مربوطه تاثیر گذارند.

وی اظهار کرد: با تمام وجود هرجا که بتوانیم به خبرنگاران کمک می کنیم و با افتخار اعلام می کنیم که پشتیبان شما هستیم و از مسئولان می خواهم که به مشکلات خبرنگاران رسیدگی شود.

بنافی با بیان اینکه در سه سال اخیر ۸۰ درصد از عملکرد شورا مثبت و ۲۰ درصد آن ضعف بوده، تصریح کرد: شورا مدینه فاضله نیست که بی عیب و نقص باشد. تنها افتخار شورای پنجم این است که توانسته ایم از حاشیه پردازی ها دور باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: شورای اسلامی شهر برازجان ساختمان مناسبی ندارد و برای احداث این ساختمان نیازمند بودجه هستیم.

بنافی بیان کرد: بخشی از بودجه فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان در سال ۹۹ به برنامه‌ های مختلف تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از بودجه فرهنگی سال ۹۹ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بخشی از آن هم برای احداث سالن آمفی تئاتر ۷۰۰ نفره هزینه شده است.

بنافی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توان برنامه‌های فرهنگی را مانند گذشته اجرا کرد اما برنامه فرهنگی حماسه مجنون از طریق فضای مجازی اجرا می شود.

گفتنی است، در پایان این نشست از پدر شهید خبرنگار داریوش شاهینی و از خبرنگاران فعال تجلیل به عمل آمد.






لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133168