کد خبر: 133167 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 16:44
شهردار برازجان:
در کنار پروژه های زیر بنایی از ارتقاء مبلمان شهری غافل نمی شوم/ خبرنگار، سرمایه اجتماعی از دید مجموعه مدیریت شهری

اتحاد خبر : شهردار برازجان گفت: مجموعه مدیریت شهری خبرنگار را به عنوان یک سرمایه اجتماعی می بیند و خبرنگار واسطه ای بین مردم و مسئولین است.به گزارش اتحاد خبر، محمد حسن محمدی روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، اظهار کرد: از روز اول فعالیتم در شهرداری هدفم را معرفی کرده و رویکرد...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: شهردار برازجان گفت: مجموعه مدیریت شهری خبرنگار را به عنوان یک سرمایه اجتماعی می بیند و خبرنگار واسطه ای بین مردم و مسئولین است.



به گزارش اتحاد خبر، محمد حسن محمدی روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، اظهار کرد: از روز اول فعالیتم در شهرداری هدفم را معرفی کرده و رویکرد شهرداری را براساس مردم محوری قرار دادم.

محمدی افزود: همچنین در تلاش بودم تا با همفکری نخبگان و مردم شهر را بسازم و در راستای خدمت به مردم قدم بردارم.

وی گفت: در یک‌ سال اول شروع به کارم ملاقات های عمومی با مردم بصورت روزانه برنامه ریزی شد تا بتوانیم انتقادها را بپذیریم و در جهت پیشبرد توسعه شهر اقدام کنیم.

شهردار برازجان تصریح کرد: اگر موفقیتی در مجموعه شهرداری بوده با همفکری و انتقادهای سازنده مردم توانستیم گام کوچکی در جهت عمران و آبادای شهرمان برداریم.



محمدی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری خبرنگار را به عنوان یک سرمایه اجتماعی می بیند، بیان کرد: خبرنگار واسطه ای بین مردم و مسئولین است و مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد را به گوش مسئولین می رساند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استاندارد سالن آمفی تئاتر برازجان ۷۰۰ نفره است، اظهار کرد: در حالت نیاز می توان ظرفیت این سالن را تا ۱۰۰۰ نفر افزایش داد.

شهردار برازجان با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر زیربنای این مجموعه است، خاطر نشان کرد: این مجتمع شامل کلاس های آموزشی، رستوران، کافی شاپ، گالری و سالن روباز است.

وی افزود: اگر سالن ۷۰۰ نفره آمفی تئاتر برازجان به بهره برداری برسد، یکی از سالن های بی نظیر در جنوب کشور است ولی باتوجه به محدودیت مالی در تلاش هستیم که تا پایان سال ۹۹ آن را به بهره برداری برسانیم.



شهردار برازجان خاطر نشان کرد: هیچوقت در کنار پروژهای زیر بنایی از ارتقاء مبلمان شهری غافل نمی شوم زیرا یکی از مولفه های شهرسازی در مدیریت شهری براساس اقلیم و فرهنگ مردم شهر طراحی می شود.

محمدی گفت: هموارسازی حاشیه خیابان و کاشت درخت، احداث پارک روبروی پست برق سمت ورودی از بوشهر، باززنده سازی پارک آزادی و نصب تلویزیون شهری و ساماندهی حاشیه دره آردو با احداث فضای سبز، دیوار چینی و زیرسازی، آسفالت از اقدامات عمرانی شهرداری برازجان است.

وی ادامه داد: تلویزیون شهری پارک آزادی برازجان سه روز پیش راه اندازی شد و این نوید را به مردم می دهم که در هفته دولت‌ به بهره برداری می رسد.

شهردار برازجان بیان کرد: بازگشایی معابر انتهای خیابان شریعتی یکی از پروژه های است که بعد از بهره برداری هنگام ورودی و خروجی به سمت بوشهر، تاثیر آن‌ را خواهید دید.

محمدی گفت: سایت پسماند برازجان به عنوان پایلوت در استان‌ بوشهر اجرایی و یک‌ ساختار خوب ایجاد کرده که دیگر نیاز به تخلیه و دفن‌ سنتی زباله نخواهیم داشت.

 



















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133167