کد خبر: 133133 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 08:18
مدیرکل بیمه سلامت بوشهر:
مطالبات مراکز غیر دولتی از بیمه سلامت استان بوشهر پرداخت شد

اتحادخبر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: مطالبات سال ۹۸ مراکز غیر دولتی طرف قرار داد پرداخت و تسویه شد.پرویز رمضانی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و تلاش پرسنل فداکار و خستگی ناپذیر کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، سازمان بیمه سلامت پرداخت مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی را در اولویت قرار داده است.وی ضمن تقدیر از...

اتحادخبر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: مطالبات سال ۹۸ مراکز غیر دولتی طرف قرار داد پرداخت و تسویه شد.

مطالبات مراکز غیر دولتی از بیمه سلامت استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش مهر، پرویز رمضانی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و تلاش پرسنل فداکار و خستگی ناپذیر کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، سازمان بیمه سلامت پرداخت مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی را در اولویت قرار داده است.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش کلیه مؤسسات طرف قرارداد که در طرح نسخه نویسی الکترونیک به طور جدی شرکت دارند گفت: خوشبختانه تمام مطالبات سال ۹۸ پزشکان پرداخت و تسویه شد.

 

رمضانی ادامه داد: بر اساس تعهدی که کرده بودیم، به منظور حمایت و تشویق پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک که در برنامه نسخه نویسی الکترونیکی مشارکت دارند، پرداخت مطالبات آنان در اولویت قرار می‌گیرد.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: در پایان هرماه مطالبات مشارکت‌کنندگان در برنامه نسخه نویسی الکترونیکی پرداخت می‌شود که بر این اساس مطالبات تیر ماه نیز پرداخت شده است.

 

وی افزود: امید است با پیشرفتی که در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان داشته‌ایم، در راستای هدف اصلی که حذف دفترچه و تجویز الکترونیکی نسخ است، گام بهتری برداریم که این مهم تنها با همکاری مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد به بار خواهد نشست.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133133