کد خبر: 133131 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 08:16
فرماندار بوشهر:
زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاهای بوشهر فراهم شود

اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاهای شهرستان بوشهر فراهم شود.

اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاهای شهرستان بوشهر فراهم شود.

زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاهای بوشهر فراهم شود

به گزارش مهر، عباس جمشیدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود باید شرایط تحصیلی دانش‌آموزان نیز فراهم شود.

 

وی خواستار توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات مناسب در این حوزه شد و اضافه کرد: باید در سطح شهرها و روستاهای شهرستان زیرساخت‌های مناسب برای دولت الکترونیک فراهم شود.

 

فرماندار بوشهر تصریح کرد: زیرساخت‌ها در روستاها به منظور استفاده از آموزش‌های مجازی فراهم شده و از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های آموزشی استفاده شود.

 

وی ادامه داد: کمیته‌های زیر مجموعه کار را کارشناسی صورت دهند و بازدیدهای میدانی و نظارت و بازرسی در همه حوزه‌ها به تأیید شورای آموزش و پرورش شهرستان برسد.

 

جمشیدی خواستار عملیاتی‌شدن مصوبات با تشکیل کارگروه‌ها شد و افزود: آموزش و پرورش باید کمیته مدیریت بیماری کرونا تشکیل دهد که در این کمیته پیشنهادات لازم را به ستاد کرونا در استان انتقال دهند و در برگزاری محل امتحانات پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت شود.

 

وی بر انجام دقیق نظارت‌ها و بازرسی‌ها تاکید کرد و گفت: اگر در مدارس هیئت امنایی و غیرانتفاعی و مدارس دیگر مؤلفه‌های لازم انجام نمی‌شود باید تذکرات لازم صورت پذیرد و به طور جدی در پیشبرد امورات گام بردارند

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133131