کد خبر: 133118 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 07:23
تیم سرنوشت‌ساز لیگ هستیم، داوران دقت کنند؛
تارتار: فولاد استرس گرفتن سهمیه دارد
اتحادخبر: سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است اعضای کادر فنی و بازیکنان فولاد در مقابل آنها با استرس مواجه هستند.

 

اتحادخبر: سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است اعضای کادر فنی و بازیکنان فولاد در مقابل آنها با استرس مواجه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی سختی می‌تواند برای ما باشد چراکه فولاد در کورس سهمیه آسیایی قرار دارد و آنها باید مسابقه معوقه خود را انجام دهند؛ فولادی که از ساختار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و کادر فنی جوان و پُرتلاشی دارد. هیأت مدیره و مدیرعامل با تجربه‌ای مثل آقای آذری را در کنارشان دارند و تمام هدف‌شان این است که با بردن تیم ما به رتبه‌های بالای جدول برسند.

 

او ادامه داد: با وجود اینکه فولاد تیم خوبی است ولی ما هم تیمی هستیم که واقعا تمام بازیکنان‌مان همدل و مصمم هستند و برای کسب موفقیت و مطرح شدن در سال‌های آینده عطش دارند. تیم بسیار پُرانرژی هستیم و تا به اینجای کار موفق عمل کردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازیکنان ما هیچ استرسی ندارند، ابراز کرد: شاید بین تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان فولاد استرس باشد ولی ما آن استرس را نداریم و می‌خواهیم از فوتبال خود لذت ببریم و نمایش خوبی داشته باشیم و برای شادی دل هوادارانمان نتیجه بگیریم. امیدوار هستم نمایش خوبی ارائه دهیم و به برد برسیم.

 

تارتار درباره غایبان نفت مسجدسلیمان در دیدار با فولاد عنوان کرد:مصدوم و محروم نداریم، اما چند بازیکن ما با بیماری کرونا درگیر هستند و کنار تیم نخواهند بود.

او یادآور شد: یک خواهشی از داوران داشتم که ما را به‌عنوان یک تیم خنثی نبینند چون ما با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که مثل فولاد در کورس سهمیه یا در خطر سقوط هستند. به این شکل نباشد که اهمیتی به ما قائل نشوند چراکه آینده کاری مربیان و بازیکنان ما اهمیت دارد و از همه مهم‌تر، هواداران مسجدسلیمان دوست دارند با نتایج تیم شاد باشند و بالاتر از همه اینکه در جدول مسابقات تاثیرگذار هستیم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: امیدوار هستم حقی از تیمی تضییع نشود؛ ضمن اینکه به سلامت داوران ایمان کامل داریم، از آنها می‌خواهیم دقت بیشتری در بازی‌های ما داشته باشند.

تارتار در خصوص برنامه نفت مسجدسلیمان برای جام حذفی اظهار کرد: مسابقات لیگ می‌تواند ما را در جدول بالا ببرد و به نوعی دیدارهای تدارکاتی خوب برای رقابت‌های حذفی باشد. می‌خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا به فینال صعود کنیم و قهرمان شویم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133118